Og dermed ble det full omrokkering av buret til bertene.
Av hygieniske grunner, selvfølgelig. Shadow kan ikke fordra det når jeg endrer på ting i buret (for mange endringer fører til at hun henger oppned i taket og glor surt på deg kjempelenge). Men, lille Kantarell (også kalt Ramona, etter en gangrelkarakter fra Vampire : The Masquerade) fant ut at under vannflasken var perfekte stedet for å gjøre do-ting. Og de to store fant ut at "hey, hvis hu gjør det, hvorfor skal vi gidde å gå helt ned på do?!" Dermed lagde de store dammer og hauger hver natt, rett under vannflasken, og sto midt i det hele og drakk. Etterpå var det, som etter ethvert måltid, påpasselig med en liten potevask, etc. Men det var det noen som ikke var helt fornøyd med.. mao, meg.
Jeg er jo på jobb store deler av dagen og har ikke anledning til å løpe etter de med papir og klut, så i går kveld ble den lille, gamle doen til Mist og Shadow tatt frem igjen (Shadow får såvidt klemt seg inn der - men dit inn _skulle_ hu!), samt matkopp og drikkeflaske flyttet en etasje lenger ned. Shadow fikk selvfølgelig et av sine mindre anfall (sitter på hyllen nærmest den nedre døren og rister noen minutter), men etter en stund var det greit.
I morges var det ingen lortehaug under drikkeflasken (hurra!) Men derimot var det en stoooor dam foran doen. Noen hadde nemlig gått inn i doen og rygget pompen ut, før hun skulle tisse. *ler* Men det er et skritt nærmere, i allefall.
Ellers kan jeg hilse til Topolinis og si at Ramona Kantarell fortsatt har en utrolig rund og deilig mage, fint klare å aktivisere de andre to - og liker seg best inni fugleredet under de to andre. Varmt og godt..