Iiih, min dejlige, savnede Lliira Det er den perfekte måned for hende. Det var nemlig d. 21. september hun blev født, for 2 år siden Men desværre også d. 22. september i år hun døde. Jeg glæder mig til at se den færdige kalender i år
Åh hvor godt.. Kær som den anden rotte nu engang var, må jeg indrømme at da jeg genkendte billedet af Lliira havde jeg ikke svært ved at vælge hvem jeg skulle stemme på..
Ny avstemning for november er lagt ut! Og selv om det kanskje er noen få av dere som ennå ikke har sett sitt bilde i konkurransen (det har vært stor pågang med bidrag i høst, det er bra!) så etterlyser jeg bilder for desemberavstemmingen. Link til kalenderkonkurransen
Ikke dårligere oppløsning enn mange andre som sender inn! Birk lå på vippen. Jeg var snill.
Selvfølgelig er det bedre å ha med et bilde med god oppløsning enn med dårlig oppløsning i kalenderen, det blir jo penere jo høyere oppløsningen er. Men så lenge dere kjøper kalenderen likevel, så...
Både Lliira og Joy i kalenderen Hvor dejligt. Jeg skal have mange Jeg kender mange, der gerne vil have de to tøser hængende på væggen (og sjovt nok, så var det noget af det de gjorde ofte...klatrede alle de steder, hvor små rottepoter ikke bør gå )
Der er mange gode billeder denne måned Det bliver svært at vælge
I og med at det har kommet noen sommerbilder i vintermånedene, forbeholder styret seg retten til å rearrangere bildene litt, slik at det bildet som har vunnet i en månedsavstemning ikke nødvendigvis blir å finne på den samme måneden i kalenderen. Protester mot dette må sendes til oss innen 1. desember.
Last edited by Heidi on 18 Nov 2004, 02:04, edited 1 time in total.