Hmm, det var ganske billig, pluss at det er ganske stort Men er sprinklene lakket, for det er det ikke på jennyburet, og rotta mi er spesielt flink til å tisse på sprinklene, så de er fulle av tiss, men får det ikke bort
Furet Tower er lett å rengjøre,men ikke like lett som CN da, men det skal jo mye til
Det koster 2200 der jeg kjøpte det(bestilte det fra UK) så vil anbale å kjøpe det der Flere enn meg har bestilt deg på samme plass,og er fornøyde
Hvis du kjøper det i Norge tror jeg nok prisen kommer til å være ca 4000
Furet tower blir vist ikke produsert lenger, så dyrebutikker her i landet har vanskligheter med og få tak i det. Forhørte meg på dyrebutikkene her i området før jeg fikk tak i det jeg har nå. Skulle egentlig ha ønsket meg ett furet tower eller ett bredere bur enn det jeg har nå. Synes det er litt smalt...
Hilsen oss og våre 7 snart 9 bartetotter - Nå med Oppdatert hjemmeside ♥
R.I.P. englene våre, dere er dypt savnet <3
It's better to have loved and lost... Than never too have loved a rat before!!
Trond Martin wrote:Furet tower blir vist ikke produsert lenger, så dyrebutikker her i landet har vanskligheter med og få tak i det. Forhørte meg på dyrebutikkene her i området før jeg fikk tak i det jeg har nå. Skulle egentlig ha ønsket meg ett furet tower eller ett bredere bur enn det jeg har nå. Synes det er litt smalt...
Blir de ikke lenger produsert ? De er hvertfall på salg her kanskje det bare er resteparti ?
Er bare rester igjen ja, og derfor ikke enkelt og få tak i. Så skal en ha det buret, så får man løpe og kjøpe mens man kan. furet xl selges vist fortsatt da. Så det vil vel tilsi at de ikke produserer "mellom underdelen" på buret lenger
Hilsen oss og våre 7 snart 9 bartetotter - Nå med Oppdatert hjemmeside ♥
R.I.P. englene våre, dere er dypt savnet <3
It's better to have loved and lost... Than never too have loved a rat before!!
Ferplast har jo laget nye versjoner av nesten alle burene deres nå, så det kan godt hende at dyrebutikkene ikke har fått med seg det, og bare ser på det at de gamle versjonene er ute av produksjon.