Boss og Søppel har fått et midlertidig bur i forkant av introdusering til mine rotter:
Mamma-Mus og Boss har fått hilse på hverandre, men dessverre er Mamma-Mus alvorlig syk, så jeg vil ikke plage henne for masse
Skal til dyrlege med henne i morgen og da er det ikke sikkert hun blir med hjem igjen (hvis hun lever til i morgen

)
Mamma-Mus har bredest stripe på ryggen
Bildene er tatt i går 04.10.09
Noen bilder av Boss som spiser havregryn
Noen bilder av Mamma-Mus. Som dere ser har hun tydelig bustepels, noe som er et tegn på smerter

. Hun sover også mye mer enn normalt.
Det kjennes ut som om tarmne er DIGRE, og hun begynte å blø fra underlivet i går
I dag har hun ikke hatt så mye bustepels heldigvis, men hun har fremdeles DIGRE ting i magen (ikke livmor da hun har fjerne dette i august). Hunluktet også stramt av urin. Fikk i henne baytril i går og i dag i tilfelle det er betent der inne, og hun har fått smertestillende i går kveld
Skjønne Mamma-Musen vår, den snilleste godeste rottejenten som noengang har fantes. Vi vil så gjerne ha deg i over 1 år til
Noen lurer sikkert på hvorfor vi ikke har dratt til veterinærvakten, men dessverre så kan de så lite om rotter at jeg ikke vil utsette henne for stresset. Selv om hun sover masse, så løper hun rundt på gulvet, klatrer opp og ned av sofaen og hopper opp på bordet, så jeg håper hun holder ut til i morgen så vi kan undersøke hva som er galt
Først bilder med bustepels
Hun sover også med bustepels, så det er
ikke pga Boss at hun har det.
Så ett bilde tatt i går kveld av Mamma-Mus og mitt stebarnebarn Sofie
Og her er hun på vei til å hoppe opp på armen på sofaen for å løpe ned på gulvet
Alle bildene er tatt i går