Vet det finnes en gammel side med oversikt over ting man kan kjøpe på IKEA som passer til rotter, men linkene på denne siden, er døde, kanskje det er produkter som ikke finnes lenger .
så jeg kunne tenke meg en ny oppdatert slik side jeg, om noen har tid og anledning til å lage en. med bilder av produktene som passer i rotteburet :-) for jeg skal snart på IKEA.
Hilsen Lisa og matmor.
Hvil i fred Lotta, du forlot denne verden så alt for tidlig
Jeg holder på å rydde opp i min liste. De døde lenkene skal være slettet (håper noen vil si ifra om de oppdager flere døde lenker!), og jeg skal legge til flere ting snarlig.
heidiii wrote:Jeg holder på å rydde opp i min liste. De døde lenkene skal være slettet (håper noen vil si ifra om de oppdager flere døde lenker!), og jeg skal legge til flere ting snarlig.
Herlig! Jeg har to ting fra IKEA i buret nå, men det er to ting du allerede har på lista. Er faktisk takket være lista di at jeg tenkte på å kjøpe dem, så den er absolutt til nytte
Med vennlig hilsen Tonje, Radka og Frida :rottehode: tonje.org - Med egen rottedel Blogg - Litt rottebabbel Burguiden - Hjelper deg med å velge riktig bur
Jeg fant ikke så veldig mye nytt i titten rundt på nettsidene til IKEA synes jeg. Jeg skal ta en turtil IKEA om ikke så lenge, og da finner jeg kanskje mer. Hvis det er noen som vet om noe jeg ikke har ført opp er det kjempefint om de sier ifra