Kjenner at jeg er sint
sint SINT !!!!!!
Rottene har fullstendig ødelagt gardinen min som henger bak buret !! Jeg har nå holdt på i en evighet med å få dradd den ut giennom gitteret igjen ....

Dumme dritt rotter _!!! Og voksduken som jeg har hengt bak buret for å beskytte den stakkar gardinen, er HELT ØDELAGT den også ...... jeg må ha ny garding og ny voksduk, og penger vokser ikke på trær ....Har prøvd å stoppe dem tidligere også, og hatt noen småhull i gardinen, ,men dette er virkelig ille - DE kjempehullene !!! Hele gardinen er ødelagt ... det ser bare helt forjæ***** ut ....
Hvorfor kan ikke disse dyrene holde hendene på INNSIDEN av gitteret?? Ikke ta knekken på inventaret mitt

har prøvd å stenge til så de ikke får gjort det . men i natt har de virkelig stått på ......halve gardinen inne i buret, og masse plast fra voksduken over alt _!!!!!!!!
Sukk, er oppgitt og sinna ... vil jo at det skal se ordentlig ut her .... ikke at folk skal se at rottene tar knekken på huset mitt .... da får virkelig ordene "rotter er skadedyr" bein å gå på .....