Jeg kontaktet burexperten om og skaffe ett nytt feste til vannflaska som fulgte med buret jeg kjøpte av de, eller om det var mulig og skaffe ny vannflaske med feste som jeg kunne kjøpe. Dette sendte jeg da de en mail om 7 februar. Synes det var så dårlig av de og ikke svare, for svar fikk jeg jo aldri.
Men så, i starten av mars fikk jeg en mail at de hadde fått inn vannflaske til meg, og lurte på adressen. Jeg sendte jo selvfølgelig adressen min med en gang, siden det ikke ble snakk om og kjøpe av de (fra deres side) og smilte lykkelig at en ny vannflaske var på vei.
Idag hentet jeg pakken på posten, og tror dere ikke det lå 3 komplette flasker oppi esken

Så nå er jeg meget fornøyd

:D
Det kaller jeg kundeservice

Hilsen oss og våre 7 snart 9 bartetotter

- Nå med Oppdatert hjemmeside ♥
R.I.P. englene våre, dere er dypt savnet <3
It's better to have loved and lost... Than never too have loved a rat before!!