Hei.
Jeg har for lenge siden begynt å tvangskose med Vetle ved å holde han å klø han bak øra osv.. Han viser at han liker det, men det virker som det ligger litt stress i måten han oppfører sg på når jeg koser med han. Han er veldig fin på det med å poppe øyer når han koser seg, men når han er ute av buret sån som nå så virket det som om han ikke "har tid" til å kose.
Jeg finner meg jo selvsagt ikke i at han skal 'stikke av' når jeg vil kose med han så jeg koser med han når jeg vil og det tåler han.
det jeg lurer på er vel egentlig vanskelig å forklare, men jeg skal prøve.
Når jeg holder rundt vetle og klør han bak øra osv så myser han mye med øya og begynner å alltid å "patte" på meg som om jeg var en stor PUPP(hehe).. Det virker veldig som om han egentlig ikke "har tid til den slags dulling og kosing" men han tillater seg å bli dullet med i korte strekk.
Men denne "pattingen" på fingrene mine har jeg opplevd en del ganger med katten vår som heter Ask. Han bruker tenna som om de ikke var der til å patte og suge.. hehe.
Det høres vel helt sprøtt ut, men jeg har ikke hørt om denne type atferd tidligere så jeg tenkte at det skader jo ikke å spørre her..
jeg er veldig dårlig på å forklare ting, men håper at noen skjønte =)
Hilsen Kesia
Lurer litt på atferden til Vetle ang kosing.
Moderator: Moderatorer
-
- Gnager på ledninger
- Kjønn: Kvinne
Lurer litt på atferden til Vetle ang kosing.
Hvil i fred min lille Vetle. (født 16/8-2009 og sovnet stille inn 16/12-2011)
Du vil alltid ha plass i mitt hjerte og i mine minner.
-
- Gnager på ledninger
Re: Lurer litt på atferden til Vetle ang kosing.
og det er altså ikke katten Ask jeg lurer på om pattingen, men Vetle som er rotta mi, hehe..hvis noen lurte på det..
Han skal hele tiden "amme" fingrene mine når jeg koser med han.. hva er dette for en slags type? :p jeg syntes det er kjempe søtt, men kommer jo helt ann på hvor søtt det er hvis det egentlig betyr noe heelt annet :p
Han skal hele tiden "amme" fingrene mine når jeg koser med han.. hva er dette for en slags type? :p jeg syntes det er kjempe søtt, men kommer jo helt ann på hvor søtt det er hvis det egentlig betyr noe heelt annet :p
Jeg er ikke helt sikker på at det er det samme, men det er ikke uvanlig at rotter "gir gjengjeld" når de blir stelt med. De beste koseguttene mine slikker eller renser neglene mine på den andre hånden som ikke klapper dem :love:
-
- Gammelrotte
Ja min Foliè begynner å vaske å slikke med en gang hun får litt kos :cheerful:
A soft answer turns away wrath, but a harsh word stirs up anger..
http://sites.google.com/site/rotteslottet/home
Mail: karmas_rattery@hotmail.com
Dizzy, Chanel, Sangha, Siddharta, Fosil & Kevay * Percy & Sheldon
http://sites.google.com/site/rotteslottet/home
Mail: karmas_rattery@hotmail.com
Dizzy, Chanel, Sangha, Siddharta, Fosil & Kevay * Percy & Sheldon
-
- Gnager på ledninger
åja,, så koselig. Ja for det virker jo nesten som at Vetle vil gjøre gjengjeld på en måte :p
Og siden ikke Lars er her og kan stelle han og vaske han så har Vetle blitt helt avhengi av meg og at jeg klør pelsen hans og steller han slik lars skulle gjort..
Jeg blir jo helt rørt, for jeg føler at vetle benytter seg av meg siden ikke lars er her.
Både jeg og vetle savner lars :p
Og siden ikke Lars er her og kan stelle han og vaske han så har Vetle blitt helt avhengi av meg og at jeg klør pelsen hans og steller han slik lars skulle gjort..
Jeg blir jo helt rørt, for jeg føler at vetle benytter seg av meg siden ikke lars er her.
Både jeg og vetle savner lars :p