Jeg bader bæsjerottene mine når det virkelig stinker av dem...

Gjør rent i buret hvertfall en gang i uken, men tror du ikke dem MÅ legge seg ned i "møkkahjørnet" sitt for å sove? :sneak: Hengekøyene er liksom ikke bra nok noen ganger... :sarcastic: Annenhver uke passer meg fint å bade dem, da har dem ikke rukket å gjøre seg så ekle. xD
Men eldstemann Hallis HATER(!!!) å bade... Herregud, makan til sprell når det er badetid.... :suspicious: Ender opp sånn som TCD beskrev det under her... Har et 10 cm langt kloremerke på ene armen min. Også får jeg helt vondt når jeg skal gni gnagersåpe inn i pelsen hans...

Han piper så fælt, stakkars liten... (Synes sikkert det er ekkelt med klissete såpe i pelsen.) Men det er først når såpen kommer; når det er vanlig vann får han bare helt panikk og hopper ut av hele badekaret... -.-'
En gang da jeg skulle gni gnagersåpe inn i pelsen på Ozzy stod han på to bein, bomstille med vidåpne øyne, og så egentlig ganske komisk ut...

Han rørte seg ikke en millimeter mens jeg gned såpen på han, han bare stod der og lagde sånne øyne:
Og da jeg skylte det ut igjen satte han seg rolig ned igjen og begynte å vaske seg i ansiktet med potene...

Merkelig liten tass....
Airon: Oj, det hørtes morsomt ut!

Men hvor varmt pleier du å ha vannet da? Jeg pleier å da det sånn rundt kroppstemperatur når jeg vasker rotter. Når jeg dusjer selv har jeg det ganske varmt...

Er redd jeg kommer til å få kloremerker over hele kroppen min... Har du rottene på skuldern da eller? Hadde jeg hatt mine sånn i armene hadde de bare prøvd å klore seg oppover brystkassa mi....