Avle nakenrotte og dumbo?
Moderator: Moderatorer
Re: Avle nakenrotte og dumbo?
den er skrevet av privat folk, hunder har jo en temperatur mellom 38 og 39 så 40 er ikke så mye høyere
-
- Alfatryne
Det er vel heller det at de føles varmere akurat som hårløse rotter, fordi pelsen ikke isolerer dem 

Aurora
Etter hva jeg vet må gutten som du evnt planlegger som kullfar også ha nakengen i stamtavlen for at det skal komme nakne barn. Sansynligheten er ganske liten da de ikke bugner av nakenrotter i Norge. Jeg vil tro at du ender opp med glatthårete babyer. Hvis man planlegger å kulle nakenrotter er det beste å parre to nakne.
Ha en deilig dag med mange bartenuss.
Jeg har bestemt meg for å ikke sette kull på nakenrotta mi
Takker for alle råd uansett!

Marie
Den er god. :happy: Men skjønner veldig godt at du liker dem. Har en nakengutt selv og han er superdeilig å kose på. Varm,bløt og god. :cheerful:
Ha en deilig dag med mange bartenuss.
Hei!
Nudisene dine er mest sannsynligvis enten PEW, eller himalaya. Jeg kjenner til oppdretter, og faren i kullet er faktisk fra et av mine egne kull
Faren til dine små er nuuuude (altså hårløs, slik som de to der), og himalaya dumbo. Moren er jeg litt usikker på, men mener å tro hun er toppøret, og sort ihvertfall.
Nudisene dine er mest sannsynligvis enten PEW, eller himalaya. Jeg kjenner til oppdretter, og faren i kullet er faktisk fra et av mine egne kull

Faren til dine små er nuuuude (altså hårløs, slik som de to der), og himalaya dumbo. Moren er jeg litt usikker på, men mener å tro hun er toppøret, og sort ihvertfall.