Erfaringer med denne nettsiden?
Moderator: Moderatorer
Erfaringer med denne nettsiden?
http://www.equinecaninefeline.com/catalog/index.php
Rota meg frem til denne siden her, hvor de har tonnevis med dilldall til de søte små, og det er ikke galne prisene heller! Så før jeg går mongo og drar kortet på nett, så vil jeg høre om noen av dere har bestilt fra denne før? Jeg er skeptisk til nye handlesider om jeg ikke har hørt noe om de før :bonk:
Rota meg frem til denne siden her, hvor de har tonnevis med dilldall til de søte små, og det er ikke galne prisene heller! Så før jeg går mongo og drar kortet på nett, så vil jeg høre om noen av dere har bestilt fra denne før? Jeg er skeptisk til nye handlesider om jeg ikke har hørt noe om de før :bonk:
Thea og Prikken <3
Re: Erfaringer med denne nettsiden?
Søk på forumet, vet at det er mange som har hatt problemer med den siden.
Jeg bestilte et furet Tower butr, og jeg fikk ikke med alle søylene, det var en som manglet. Jeg sendte flere mail, men fikk aldri svar..
Jeg bestilte et furet Tower butr, og jeg fikk ikke med alle søylene, det var en som manglet. Jeg sendte flere mail, men fikk aldri svar..
Stine
Sjekk ut hjemmesiden:
http://www.rugratzz.webs.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Sjekk ut hjemmesiden:
http://www.rugratzz.webs.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Jeg liker ikke den siden..
Bestilte to eller tre vannflasker(samme type, og et merke jeg ikke har hatt problemer med før), og INGEN av de virket..
Tok også veldig lang tid å få det for min del, sammenlignet med andre ting sendt fra samme land..
Bestilte to eller tre vannflasker(samme type, og et merke jeg ikke har hatt problemer med før), og INGEN av de virket..
Tok også veldig lang tid å få det for min del, sammenlignet med andre ting sendt fra samme land..
:sjokkert: Liker ikke! Det var så gode priser på ting og tang.. Damn, får finne andre gode sider da, tar ikke sjansen :cheerful:
Thea og Prikken <3
Har du prøvd lux-shoppen?rattie19 wrote::sjokkert: Liker ikke! Det var så gode priser på ting og tang.. Damn, får finne andre gode sider da, tar ikke sjansen :cheerful:
Fant akkurat frem linken, sikler over produkter nå :crazy:
Thea og Prikken <3
Jeg liker i alle fall å handle derifra hvis jeg handler fra utlandet :cheer:rattie19 wrote:Fant akkurat frem linken, sikler over produkter nå :crazy:
Er det noen gode norske sider forresten? Hadde vært fint å sluppet toll +++ :cheerful:
Thea og Prikken <3
Jeg bestiller det meste fra www.Petpile.dk i danmark. De sender alle produkter som gave, så du slipper tollen=) KJEMPE kvalitet på alle hengekøyer de syr:D
Harvey, Mc Dreamy og Gorm<3
Coel<3
Hvil i fred kjære Prikken,Pepsi,Streken,Chillie,Smoothie,Stian,Gizmo,Joey,Percy,Leon,Kippe,Tahiti,Snipp,Sid,Mojo,Pomelo,Bruce,Luke,Harmony,Faith,Lexus,Lucia,Chianti,Wasabi,Muskat,Timmie og LouLouWho<3
Coel<3
Hvil i fred kjære Prikken,Pepsi,Streken,Chillie,Smoothie,Stian,Gizmo,Joey,Percy,Leon,Kippe,Tahiti,Snipp,Sid,Mojo,Pomelo,Bruce,Luke,Harmony,Faith,Lexus,Lucia,Chianti,Wasabi,Muskat,Timmie og LouLouWho<3
-
- River avispapir
Har nettopp bestilt fra lux shoppen, kan anbefales, billig og enkelt 

Hilsen oss og våre 7 snart 9 bartetotter
- Nå med Oppdatert hjemmeside ♥
R.I.P. englene våre, dere er dypt savnet <3
It's better to have loved and lost... Than never too have loved a rat before!!

R.I.P. englene våre, dere er dypt savnet <3
It's better to have loved and lost... Than never too have loved a rat before!!
Tusen takk for tips! dette blir bokmerker og mye handling 

Thea og Prikken <3
Jeg handlet fra Lux Shoppen, kjøpte care fresh strø. Men jeg fikk portoen på 85,- isteden for 225,- som den visst skulle være :nottelling: Så det ble en veldig billig handler for min del
Cecilie med Heike, Killi og Theon/Reek
R.I.P Guttene mine
R.I.P Guttene mine
Ucendinde: Hihi, lucky you! Nei, eneste jeg trenger nettshop til er hyller til buret. Carefresh og ordentlig rottefòr selger de heldigvis i en dyrebutikk i nærheten, har lest at mange av dere må bestille det på nett(?) :cheerful:
Thea og Prikken <3
Jeg har tenkt til å bestille derfra på fredag. Så innmari mye fint der :peewaggle: Men du hadde ingen problemer med forsinkelser eller betaling? Har selv brent meg på equinecaninefeline.com, så vil bare være sikker på at jeg handler fra en trygg nettside denne gangen :cheer:Chrizzie wrote:Jeg bestiller det meste fra http://www.Petpile.dk i danmark. De sender alle produkter som gave, så du slipper tollen=) KJEMPE kvalitet på alle hengekøyer de syr:D