Valgte å avlive Maddox i dag.
Moderator: Moderatorer
Valgte å avlive Maddox i dag.
Hei. :kjempetrist:
Han var veldig dårlig og kunne ha sendt han videre til spesialist, men hun trodde ikke det ville hjelpe.
Jeg valgte å avlive Maddox ettersom han var blitt så mye værre. Han hadde det ikke noe godt. Han døde av sovemiddelet så vetrinæren rakk ikke å sette den andre sprøyta og hun trodde at han kanskje bare hadde levd noen timer max et par dager.... Dyrlegen trodde at det var noe mere galt med han, ikke så lenge siden han var syk og antaglighvis ville han hatt et liv med masse sykdom.
Dette var trist og nå må jeg følge nøye med Travis så han ikke blir noe syk.
Gruer meg til guttungen nå kommer hjem fra skolen og jeg må fortelle hva som har skjedd... :kjempetrist:
Vetrinæren jeg har kan ikke skaffe flytende medisiner.
Han var veldig dårlig og kunne ha sendt han videre til spesialist, men hun trodde ikke det ville hjelpe.
Jeg valgte å avlive Maddox ettersom han var blitt så mye værre. Han hadde det ikke noe godt. Han døde av sovemiddelet så vetrinæren rakk ikke å sette den andre sprøyta og hun trodde at han kanskje bare hadde levd noen timer max et par dager.... Dyrlegen trodde at det var noe mere galt med han, ikke så lenge siden han var syk og antaglighvis ville han hatt et liv med masse sykdom.
Dette var trist og nå må jeg følge nøye med Travis så han ikke blir noe syk.
Gruer meg til guttungen nå kommer hjem fra skolen og jeg må fortelle hva som har skjedd... :kjempetrist:
Vetrinæren jeg har kan ikke skaffe flytende medisiner.
Linda
Re: Valgte å avlive Maddox i dag.
Uff så leit :sadpace:
Veterinæren trenger ikke skaffe deg medisiner, hun trenger bare skrive ut en resept til deg, så henter du det på apoteket. Det gjør de hvertfall her i Elverum.
Veterinæren trenger ikke skaffe deg medisiner, hun trenger bare skrive ut en resept til deg, så henter du det på apoteket. Det gjør de hvertfall her i Elverum.
-Miriam
Ja jeg skal si det neste gang:) Kan egentlig ikke skjønne at det skal være så vanskelig.
Takk
Takk
Linda
Triste saker
Det kan nok hende veterinæren tok vurderingen at medisinene ville kommet for sent selv om han fikk dem i dag.

Så trist. 

Så trist å høre 

Ja hun sa at det nok ikke hjalp med medisiner uansett.
Litt overrasket over hvor fort dette egentlig gikk. Har jo ikke sett eller merket at han var syk. Nå håper jeg bare at Travis ikke blir syk.
Litt overrasket over hvor fort dette egentlig gikk. Har jo ikke sett eller merket at han var syk. Nå håper jeg bare at Travis ikke blir syk.
Linda
-
- Alfatryne
Huff dette var trist :kjempetrist: Håper guttungen tar det greit... *klem*
Gikk bedre enn forventet. Blir nok noen tårer til kvels, men som han sa så var det bedre at han døde sånn enn at han døde alene i buret sitt og hadde vondt;)
Det er en trøst for en niåring det..
Det er en trøst for en niåring det..
Linda
-
- Bygger bol
uff så leit for dere.
men jeg syns du fortalte det bra jeg.
men jeg syns du fortalte det bra jeg.
Rotter: Søstrene Halvorsen ( Trulte og Vesla), Herr Halvorsen ( Hallis), Jems Bond og Ratatui