jippi.. ny jobb
Moderator: Moderatorer
jippi.. ny jobb
har fått ekstra jobb på dyrebutikken, 3 timer hver dag etter min andre jobb og annen hver lørdag. med mulighet for fast stilling om jeg vil gi meg med egen butikk.
men endelig kan jeg prøve å gjøre en forskjell. kanskje forbedre litt, om så bare ved å kose og sosialisere dyrene mere
men endelig kan jeg prøve å gjøre en forskjell. kanskje forbedre litt, om så bare ved å kose og sosialisere dyrene mere
-
- Alfatryne
Re: jippi.. ny jobb
Grattis med enda en jobb da 

jeg også... men morro å kunne finne mer til mine små. kanskje jeg kan finne rosa iglo jeg også. de selger ikke rotter på zooen her lenger heldigvis
Den på martn senteret?
begge.. er samme eier på begge elverum zoo butikkene...
tropehagen er lagt ned
tropehagen er lagt ned
Ja var slik jeg forstod det forrig gang jeg var oppi der, men synes det var merkelig da de ligger så tett... Men Gratulerer da 

takk. er samme burikk bare to avdelinger:)
Lykke til! :cheer:
-
- Alfatryne
Så gøy :cheer:wollf wrote:har fått ekstra jobb på dyrebutikken, 3 timer hver dag etter min andre jobb og annen hver lørdag. med mulighet for fast stilling om jeg vil gi meg med egen butikk.
Tinkerbell,Fair Game,Naranda,Indium,Inara,Lust og Ruby :rottehode:
[HEAVY BLACK HEART] Hvil i fred alle mine vakre engler, alltid elsket, aldri glemt [HEAVY BLACK HEART]
http://Www.selgerotter.blogg.no
http://Www.selgerotter.blogg.no
liker ørken rotter hengekøyer?
uansett har de bare hamster, marsvin, kanin og fugl og fisk
uansett har de bare hamster, marsvin, kanin og fugl og fisk
Alle de der har sikkert lyst på hengekøyer også! :cheeeers:
hamster kan bare glemme det. de er kamikaze dyr. men alle dyrene har gjemmeplasser og leker i burene sine.. og det er rene og greie bur..chingchilla eller hvordan det skrives har veldig bra bur med masse hyller
Så for meg fisken jeg.... :nottelling: