i dag da han skulle få medisin i sprøyte (i munnen) tok han labben og skulle skyve den bort, han glapp og kjørte kloen sin inn i sin egen munn. og der satt han BOM fast. han lå å vred seg og skrek i 10 min mens vi prøvde og hjelpe, men en hysterisk katt er ikke det letteste å gjøre noe med. jeg ringte vet for å få han ned og gi bedøvende så vi kunne få han løs men da slapp kloen hans og han går fint bort til flasken med medisin freser og bort til døra. han har nå et stort sår i munnen men da han alt får antibiotika er det ikke mer vi kan gjøre.
jeg legger til at dette er en katt som i sommer lekte med huggorm og ble bitt (rart nok)
stopper biler og hopper på panseret og banker med begge potene på frontruta og går folk ut hopper han inn i bilen.
han setter klørne fast i alt og har ikke lært å dra de tilbake. som gardinene da jeg fant han sovende med en labb i været fast i gardinen i stua, tøffler han kommer dragende på, hundehalsbåndet så han henger etter hunden, sokker, leker, osv....
til nå har han kostet med 15000 utenom det han kostet i utgangspunktet.
jeg klipper klør en gang i uka noe som tydligvis ikke er nok så nå blir det annen hver dag tror jeg...
merkelige dumme lille katten min

johnny walker red label
min tyrkisk angora