Mio er blitt til Birger :cheerful: Mannen syntes at Birger passet bedre på ham, og Birger ble det.
I dag har han fått et nytt element i buret sitt, en kombinert sove- og leketunnel. Den falt i smak med én gang. Han har hatt plasttunneller og hjemmelaget hengekøye, som han ikke har brydd seg om. Denne er ment til ildere, men er midt i blinken for rotter. Nå ligger han og sover i den :kisses:
"Man er aldri for liten til å gjøre store ting."
Dumbus, Odin, Brage, Asbjørn, Odd, Freddie, Dobby, Sirius, Bernt, Birk, Ravn, Teodor og Oliver
Dere som ikke er her lenger - poteavtrykkene vil for alltid stå i hjertet...
Søstrene Halvorsen wrote:Å så fin han er. de tunnelen virket veledig lune og go da.
Birger elsker denne tunnelen, vel anvendte penger. Tunnelen er blitt det faste soverommet, huset brukes som lagringsplass for mat og saker som kan komme til nytte ved en senere anledning :cheesy: Han har utbedret tunnelen litt, lagt inn stykker av lammeullsgenseren min, elsker tydeligvis alt som er mykt og godt. Han blir tryggere og mer utforskende for hver dag. Nå er det bare et lite tidsspørsmål før han tør å komme ut av seg selv, via hånden og armen min.
Godgutten min :kisses:
"Man er aldri for liten til å gjøre store ting."
Dumbus, Odin, Brage, Asbjørn, Odd, Freddie, Dobby, Sirius, Bernt, Birk, Ravn, Teodor og Oliver
Dere som ikke er her lenger - poteavtrykkene vil for alltid stå i hjertet...
Å det er så kos og høre.
Jeg skal si at historien med Birger har forandret syne mitt når det kommer til nakenrotter.
Han ser jo så myk og gå ut der han koser seg. Har så lyst til og kose han
Rotter: Søstrene Halvorsen ( Trulte og Vesla), Herr Halvorsen ( Hallis), Jems Bond og Ratatui