Furet xl/mamut.net

Alt om bur, burstrø, innredning, burbygging, lekeplass, aktiviteter.

Moderator: Moderatorer

Post Reply
MissGuardian

Furet xl/mamut.net

Post by MissGuardian »

Jeg er på jakt etter et nytt ekstrabur til rottene..
Det jeg har nå, er ikke lakkert, knøttsmå luker, og egentlig for lite for to rotter for en lengre perioder(jeg skal fortsette med tre).
Er furet xl et bra bur? Er det noen minus med det?

Har sett det til 1399 på mamut.net, er det noen som vet om det er en bra side?
Har lyst til å reise mer bort med rottene, men vil ha et bur som faktisk egner seg til de..

wollf
Gammelrotte

Re: Furet xl/mamut.net

Post by wollf »

synes det tar mye plass bare, men var rimelig fornøyd med det. men jenny kd er lettere som reisebur

MissGuardian

Post by MissGuardian »

wollf wrote:synes det tar mye plass bare, men var rimelig fornøyd med det. men jenny kd er lettere som reisebur
Buret skal stå på hytta, så trenger ikke ha det med meg hver gang :cheerful: Må bare få det inn i bilen hvis jeg trenger det til noe :bleh: Hvis det var det du tenkte på?

wollf
Gammelrotte

Post by wollf »

begge kan flatpakkes, men synes det er så kvadratisk at det er vanskelig å finne en plass til det der det ikke tar for mye plass

MissGuardian

Post by MissGuardian »

wollf wrote:begge kan flatpakkes, men synes det er så kvadratisk at det er vanskelig å finne en plass til det der det ikke tar for mye plass
Tror det går greit. Er også ute etter noe som ikke er så alt for dyrt.. Hvis jeg så på rett KD, så er jo det også en del dyrere.. Per dags dato så reiser jeg bort kanskje et par helger i året...

MissGuardian

Post by MissGuardian »

Apropos sammenleggbart..
De delene som holder buret sammen, hva er de laget av?

Post Reply