Hvor lang tid går det fra påføring av Stronghold til man evt ser noen bivirkninger?
Jeg hadde dette på rottene mine for en halv time siden, og har ikke sett noe. Men er så nervøs at jeg ikke tørr å slippe de ut av synet.
Når er faren for bivirkninger over?
Bivirkninger av Stronghold?
Moderator: Moderatorer
Re: Bivirkninger av Stronghold?
De farlige bivirkningene (kramper, tretthet, personlighetsendringer) er veldig uvanlige med Stronghold :cheerful: Bare se på undersøkelsen jeg henviste til.
Dessverre må du nok sitte rundt og vente en god stund hvis du vil være sikker på at de ikke kommer. Det tar et helt døgn før blodkonsentrasjonen av virkestoffet når toppen!
Dessverre må du nok sitte rundt og vente en god stund hvis du vil være sikker på at de ikke kommer. Det tar et helt døgn før blodkonsentrasjonen av virkestoffet når toppen!
Ok! Tusen takk for svar!
Jeg leste undersøkelsen du la ved:) Men fant ikke ut at det sto noe om nær bivirkingene evt trådde inn.
Alle jentene virker friske og raske foreløbig. Jeg tok også mindre doser, så jeg håper det går bra!
Tusen takk for all hjelp Matmor!
Jeg leste undersøkelsen du la ved:) Men fant ikke ut at det sto noe om nær bivirkingene evt trådde inn.
Alle jentene virker friske og raske foreløbig. Jeg tok også mindre doser, så jeg håper det går bra!
Tusen takk for all hjelp Matmor!
Nei, det står ikke noe i undersøkelsen om hvor lang tid det tar. Det står bare at bivirkningene ikke er vanlige for dette veterinærmiddelet 

Kuren gikk veldig fint, og nå er det en uke siden jeg tok siste runde. Ingen bivirkninger i det hele tatt!