Hvordan liker rottene best å sove? (i mitt tilfelle to jenter)
Skal de ha et sovehus på deling, et hver, sover de i ei hengekøye, skal jeg ha mange forskjellige ting så de kan velge selv, hvis de skal ha noe i sovehuset sitt; hva da?, er det noe de ikke skal ha i sovehuset sitt...
Det ble litt mange spørsmål det. :cheesy:
Blir glad for svar! :cheeeers:
Soveplass
Moderator: Moderatorer
-
- Stjeler mat
Soveplass
Ble mamma til Elena og Lexi 10. juli! <3
-
- Bygger bol
Re: Soveplass
Den ene rotta mi skal ligge på en bestemt plass i bure han liker ikke hus og slikt selv om han har det.
Jenten mine har et trehus på deling som jeg har lagt strimlet avispapir i eller liker de og sove i en plastkurv som er hengekøye som det ligger avispapir i noen teppe biter i. Gutta har et trehus på deling som det er avis papir i en hengekøye og dette bruker dem av og til. på den øverste hylla mi var det en gang en eske med avispapir men den er nå omgjort til rede og der liker den ene og sov mens den andre legger seg på neste hylle. eller så finner jeg dem i rede eller hengekøya si.
Jenten mine har et trehus på deling som jeg har lagt strimlet avispapir i eller liker de og sove i en plastkurv som er hengekøye som det ligger avispapir i noen teppe biter i. Gutta har et trehus på deling som det er avis papir i en hengekøye og dette bruker dem av og til. på den øverste hylla mi var det en gang en eske med avispapir men den er nå omgjort til rede og der liker den ene og sov mens den andre legger seg på neste hylle. eller så finner jeg dem i rede eller hengekøya si.
Rotter: Søstrene Halvorsen ( Trulte og Vesla), Herr Halvorsen ( Hallis), Jems Bond og Ratatui
Re: Soveplass
Mine ligger nesten utelukkende i hengekøyer..
Har flere hengekøyer i buret som de kan velge mellom. Når de begynner å bli gamle har de gjerne sovehus i tillegg..
Har flere hengekøyer i buret som de kan velge mellom. Når de begynner å bli gamle har de gjerne sovehus i tillegg..