Miriams Nydelige
Moderator: Moderatorer
Re: Miriams Nydelige
Ja veldig fine kosebartemøss! :kisses:
Tusen takk ! Jeg må si jeg er ganske så stolt av gjengen min :cheerful:
-Miriam
I dag har jeg og Larm vært ute på tur i en og halv time. Han har fått smake på villbringebær og markjordbær. Han har for det meste liggi i hetta, men han kom opp på skulderen for å snuse innimellom.
Endelig var det temperatur til å ta med rotter ut
Endelig var det temperatur til å ta med rotter ut

-Miriam
På tide med litt nye bilder av gutte gjengen. De vokser seg store og tykke
Rio 600 gram

"Jeg har ikke vært med å ødelagt sofaen din, bare se så søt og uskyldig jeg ser ut".

Koser seg

Ivrig på maten.
Peanut 612 gram

"Hallo!"

"Mmm pølse"

Leigh 384 gram

Leigh ser utrolig morsom ut når han spiser

Milou 419 gram

Mørk brun blitt

Henger pent gjør han også, hihi

Larm 507 gram

Larm er hovedgrunnen til at det er et utrolig stort hull i min sofa. Her ser han riktig så uskyldig ut

En vask er nødvendig før man begynner å tygge seg hull

Inn i hullet for å lage det større

Og større blir det. Nå kan han faktisk gå helt inn i puta.

Larm har blitt skremmende lik faren sin Rio, innimellom tar jeg feil av de.

Strekker seg så lang han er. Se den runde magen, hihi.

"Pølsa er MIN!"

Rio 600 gram

"Jeg har ikke vært med å ødelagt sofaen din, bare se så søt og uskyldig jeg ser ut".

Koser seg

Ivrig på maten.
Peanut 612 gram

"Hallo!"

"Mmm pølse"

Leigh 384 gram

Leigh ser utrolig morsom ut når han spiser

Milou 419 gram

Mørk brun blitt

Henger pent gjør han også, hihi

Larm 507 gram

Larm er hovedgrunnen til at det er et utrolig stort hull i min sofa. Her ser han riktig så uskyldig ut

En vask er nødvendig før man begynner å tygge seg hull

Inn i hullet for å lage det større

Og større blir det. Nå kan han faktisk gå helt inn i puta.

Larm har blitt skremmende lik faren sin Rio, innimellom tar jeg feil av de.

Strekker seg så lang han er. Se den runde magen, hihi.

"Pølsa er MIN!"
-Miriam
Så mange herlige og morsomme bilder av rottene dine! Hva er vel en sofa, pytt, pytt :nottelling:
Et hjem uten rotter er... trist...
Savner dere <3 Lucas Amras, Nicolai Beren, Gunnar Peon og Einstein <3 Hvil i fred
Savner dere <3 Lucas Amras, Nicolai Beren, Gunnar Peon og Einstein <3 Hvil i fred
fiiine rottene :lovey:
Men får de lov til å ødelegge sofan da ? :nottelling:
isåfall er de veldig heldige rotter
Sjola hopp,pølser og stopp! 
Får lov er vel å dra det litt langt. Jeg fikk rottene i fjor sommer og Rio var den første til å lage et lite hull i hjørnet på sofaen. Jeg har konsekvent tatt de bort når de biter og sagt "nei" litt strengt. Men så ble jeg slappere på å si ifra også fikk jeg tre små... Ja da ble det er litt stort hull i sofaen. Og nå er det et kjempestort hull der :suspicious:Anniken wrote:fiiine rottene :lovey:
Og nå har jeg gitt opp, så da får de bare gnage i stykker sofaen og lage en liten borg

(Jeg er gal, jeg ser det nå...)
-Miriam
Hehehe... :cheesy:
-
- Alfatryne
- Kjønn: Kvinne
Så nydelige rotter du har 
Håper at jeg til slutt får mine tre i samme bur.. Vet ikke hvor lang tid det normalt tar, men Tim trenger tid, så jeg får no bare smøre meg med tålmodighet.
Nydelige gutter du har <3

Håper at jeg til slutt får mine tre i samme bur.. Vet ikke hvor lang tid det normalt tar, men Tim trenger tid, så jeg får no bare smøre meg med tålmodighet.
Nydelige gutter du har <3
Den som er lykkelig, kan ikke stå for tidlig opp <3
<3 Rubin, Beryll, Kløver, Master Splinter, Roger og Viggo <3
http://www.willywonkasrotter.com
<3 Rubin, Beryll, Kløver, Master Splinter, Roger og Viggo <3
http://www.willywonkasrotter.com
miriam wrote:Får lov er vel å dra det litt langt. Jeg fikk rottene i fjor sommer og Rio var den første til å lage et lite hull i hjørnet på sofaen. Jeg har konsekvent tatt de bort når de biter og sagt "nei" litt strengt. Men så ble jeg slappere på å si ifra også fikk jeg tre små... Ja da ble det er litt stort hull i sofaen. Og nå er det et kjempestort hull der :suspicious:Anniken wrote:fiiine rottene :lovey:
Og nå har jeg gitt opp, så da får de bare gnage i stykker sofaen og lage en liten borgSofaen er jo ødelagt uansett og hvem bryr seg vel om at sofaen kostet 10000 kroner !?!
(Jeg er gal, jeg ser det nå...)
HAHAHA!!!

Jeg tror jeg skal kjøpe en sofa til mine bartesnuter også! Eller kansje jeg finner en på gis bort på finn :nottelling:
Nei da! :cheesy: Hadde sykebur med pasient og "sykepasser" stående i skinnsofaen en stund.En dag så det ut som det var kommet hevvy snøfall i sofaen.Prøvd stappet mellom putene,men siden "snøen" var så fluffy tøt det ut og opp i digre formasjoner!Heldigvis hadde de bestemt seg for å greie seg med en ettroms,(enn så lenge...),så det var hull,(inngang),bare i en ryggpute.Jeg greide og vaske,fylle og lappe så nå er sofaen fin som ny. :cheer:

Uploaded with ImageShack.us

-
- Gammelrotte
Milou er så lik på Mason, bare han er litt mørkere^^ De er sååå pene :kisses:
A soft answer turns away wrath, but a harsh word stirs up anger..
http://sites.google.com/site/rotteslottet/home
Mail: karmas_rattery@hotmail.com
Dizzy, Chanel, Sangha, Siddharta, Fosil & Kevay * Percy & Sheldon
http://sites.google.com/site/rotteslottet/home
Mail: karmas_rattery@hotmail.com
Dizzy, Chanel, Sangha, Siddharta, Fosil & Kevay * Percy & Sheldon
tantepose wrote:Nei da! :cheesy: Hadde sykebur med pasient og "sykepasser" stående i skinnsofaen en stund.En dag så det ut som det var kommet hevvy snøfall i sofaen.Prøvd stappet mellom putene,men siden "snøen" var så fluffy tøt det ut og opp i digre formasjoner!Heldigvis hadde de bestemt seg for å greie seg med en ettroms,(enn så lenge...),så det var hull,(inngang),bare i en ryggpute.Jeg greide og vaske,fylle og lappe så nå er sofaen fin som ny. :cheer:
Oisann, de har nå virkelig jobba med den puta :nottelling: Godt du fikk lappa det sammen igjen. Rotter er og blir rotter.
-Miriam