Han er kjempe skjønn, ordentlig kosegutt :cheerful:
Kippe hilser tilbake til Per Morten og Trygve
Harvey, Mc Dreamy og Gorm<3 Coel<3
Hvil i fred kjære Prikken,Pepsi,Streken,Chillie,Smoothie,Stian,Gizmo,Joey,Percy,Leon,Kippe,Tahiti,Snipp,Sid,Mojo,Pomelo,Bruce,Luke,Harmony,Faith,Lexus,Lucia,Chianti,Wasabi,Muskat,Timmie og LouLouWho<3
Og HER befant han seg nå....lille klatremusa :crazy:
Hvil i fred kjære Prikken,Pepsi,Streken,Chillie,Smoothie,Stian,Gizmo,Joey,Percy,Leon,Kippe,Tahiti,Snipp,Sid,Mojo,Pomelo,Bruce,Luke,Harmony,Faith,Lexus,Lucia,Chianti,Wasabi,Muskat,Timmie og LouLouWho<3
Hehe, yupp, orkideen er blå...slik jeg forstod det er den farget i røttene, slik at blomstene ble blå. Men hver gang de visner og det kommer nye blomster, blir de lysere og lysere for hver gang, så til slutt er de nok helt hvite
Jeg begynner å tro at Kippe kan være homoseksuell :nottelling: Han er veldig "på" Snipp hele tiden og skal jokke han både foran og bak...., i tillegg finner jeg han bestandig oppi smykkeskrinet mitt.....hva tror dere?? :giggle: :thhpt: