Vell , det er lenge siden jeg har skrevet her, men jaa, nå har jeg hatt et lite tilfelle jeg trenger hjelp med!!

Vell min herlige lille kjærlighet Blue, som er noe av det snlleste jeg hvet. Bor jo sammen med de to søstrene Alice og Emily, om noen husker dem!! Tjaa, i hele kveld har jeg vært nødt til å ha Blue på fanget stakkars. P.g.a Alice. Vell, jeg må ha hjelp altså!!!! De flyr på værandre heeele tiden, de klarer ikke være i nærheten av værandre.. Og Blue stakkars går rundt full av sår og skrammer. Når de sloss bråker de noe syykt og skriker høyt, jeg har aldri noen gang hørt dem slik før! Alice har nesten revet øre i to, og dette har nå pågått en god stund, de pleide jo å være bestevenner. Hva skal jeg gjøre?? De reiser seg b.l.a på to bein og stirrer værandre hardt inn i øynene, og så går de løs på værandre om og om gijen!! Jeg hadde aldri trodd det sle utvikle seg til noe som dette!!! :sadpace: Nå må nesten Alice sove i en boks i natt, p.g.a vi er ikke hjemme så vi har ingen andre bur og plassere dem i :sjokkert: Dere må virkelig hjelpe meg, jeg hvet ikke hva jeg skal gjøre !!! :trist: