Kom akkurat hjem så tenkte jeg skulle slippe de litt ut. Som vanelig spretter Thivana rett ut og begynner morroa. De Lå begge sammen i huset når jeg kom, men det pleier ikke hindre de begge i å springe ut :crazy:
Men nå ville ikke Latisha ut, ho krøp bare opp på taket av huset ( ligger mye der til tider) Hender ho gjør det litt føre, men nå lå ho der lenge. Så jeg prøvde å lokke med en godbit som ofte hjelper, men den rørte ho ikke. Etterhvert tok jeg ho ut. Ho liker ikke å bli holdt, så pleier å gjøre litt motstand. Men nå gjørde ho litt motstand så stivnet ho helt. Det er svært ulikt ho. Kunne holde ho i hendene lenge mens ho bare pustet fort og så på meg helt stille. Så tok jeg ho opp på skuldrene hvor ho også bare ble stående heeelt stille, beveget hode litt opp og ned og pustet og snuset. Dette er så ulikt Latisha som det går ann.
Deretter satte jeg meg i sengen hvor ho løper å hjemmer seg, forså å sitte i et hjørne. Der sitter ho helt stille, kan ta tak i ho, men ho er liksom så stiv.
Hentet akkurat kremost, det syntes ho er kjempe godt. Ho spise men løp rett tilbake til hjørnet. Så plutselig begynner ho å lukte seg sakte fremover, akkurat som en hund som har fått fnerten av noe, deretter setter ho seg i hjørnet igjen :redd: . Ho sitter fortsatt i hjørne.

Blir mye detaljer, men virker nesten som om noe har skjedd over natten. Er ikke redd meg, men ellers.
Noen som vet hva dette kan være å hjelpe meg?