Har fått omplaseringsrotter, å noen biter å sånn,anonsen på fb er ikje tatt vekk å et vennepar av meg har kommentert at de biter å er ikje så koster så d står i anonsen.
Nå har eg et H...... med tidligere rotte eiger,hun truer med å hente de for hun vil ikje høre ting som er usant,som hun sier,men det eg lurte på då : Har hu rett ti å hente rottene mine pga adre sier mening sin om hva de syns om rottene ??
Kjenne eg e sååå sint å fortvila at detta går ut øve meg,e jo ikje eg så har skreve det å eg har jo ikje jort noe i d hele tatt dyrene har d mye bedre her enn at de ska bli flytta på pga hun ikje tåler litt kretikk ! :furious: :furious: :furious: :furious:
Håpa eg får såva i natt kjenne o at eg ikje like meg i denna situasjonen her,like ikje bli prest i et hjørna å trua,hu true jo meg kan eg trua tbake om ikje jir meg fred at eg kommer ti å politiandmelle henne om hun ikje slutter ?? for d er ikje aktuelt at hun heter de,det er onger i hus her så har blitt glad i desse små å eg gir dei ikje fra meg !
Hilsen ei litt redd,sint og fortvila 2barnsmor og rotte eiger :grine: :grine: :grine:
LITT SINT JA !!!
Moderator: Moderatorer
-
- River avispapir
Re: LITT SINT JA !!!
Hun har ingen rett til og hente de utenom at dere har en kontrakt der det står at de ikke er dine, eller at hun har papirer på at de er hennes. Tror det var noe lignenede her for litt tilbake om noe alla det samme som dette. Så så lenge de bor hos deg, så kan hun ikke bare komme og hente de :happy:
Hilsen oss og våre 7 snart 9 bartetotter
- Nå med Oppdatert hjemmeside ♥
R.I.P. englene våre, dere er dypt savnet <3
It's better to have loved and lost... Than never too have loved a rat before!!

R.I.P. englene våre, dere er dypt savnet <3
It's better to have loved and lost... Than never too have loved a rat before!!
For det første må jeg jo si at det er litt dårlig gjort av det venneparet ditt å "sladre" til rottenes forrige eier, hva er vel poenget med å gjøre noe sånt? Men så kan det jo hende at de ikke sa det på den måten så klart, det vet jeg ikke jeg noe om. Sikkert mest den tidligere eieren som enten misforstod eller ble fornærma.
Men hun har ingen rett til å hente rottene igjen hos deg, uten at hun som Lyngrottene sier har en kontrakt på at de fortsatt er hennes. De står nå hos deg og da kan hun jo ikke bryte seg inn og rive de med seg ut heller.
Det verste hun kan gjøre, tror jeg, er å påstå at du har stjålet de fra henne. Men det skal ganske mye politiarbeid og mas for å finne ut av noe sånt, så det tror jeg nok ikke hun gjøre.
Det beste du kan gjøre er å takle det rolig og ikke skrive til henne eller ringe henne hvis du er opprørt, for da er du den voksne og rolige i situasjonen, og jeg tviler på at hun går igjennom med å hente dem.
Masse lykke til i hvert fall, dette går nok bra. Men skjønner at du er bra sint, ja!
Men hun har ingen rett til å hente rottene igjen hos deg, uten at hun som Lyngrottene sier har en kontrakt på at de fortsatt er hennes. De står nå hos deg og da kan hun jo ikke bryte seg inn og rive de med seg ut heller.
Det verste hun kan gjøre, tror jeg, er å påstå at du har stjålet de fra henne. Men det skal ganske mye politiarbeid og mas for å finne ut av noe sånt, så det tror jeg nok ikke hun gjøre.
Det beste du kan gjøre er å takle det rolig og ikke skrive til henne eller ringe henne hvis du er opprørt, for da er du den voksne og rolige i situasjonen, og jeg tviler på at hun går igjennom med å hente dem.
Masse lykke til i hvert fall, dette går nok bra. Men skjønner at du er bra sint, ja!
Cecilie med Heike, Killi og Theon/Reek
R.I.P Guttene mine
R.I.P Guttene mine
Uff, ikke greit for deg å havne i en sånn situasjon! Prøv å berolige deg selv med det de andre sier her, hun kan ikke komme hjem til deg og hente dem! Og som Uceninde skriver, vis hvem som er voksen og prøv å forholde deg rolig og saklig hvis hun tar direkte kontakt med deg! Dette var den samme dama som trua med å avlive to av rottene når du sa du bare kunne ha 3, ikke sant? Sier ganske mye om henne...!
Et hjem uten rotter er... trist...
Savner dere <3 Lucas Amras, Nicolai Beren, Gunnar Peon og Einstein <3 Hvil i fred
Savner dere <3 Lucas Amras, Nicolai Beren, Gunnar Peon og Einstein <3 Hvil i fred
Ja d va hu,eg ville heller gi de et godt hjem å et vennepar av meg overtok de,men de biter og er redde så d var det dei skreiv på dn anonså,men syns d e domt at alt detta ska gå utøve meg og mine 

Kan jo være at de ikke tålte å bli flyttet på!? At de har begynnt å bite å først. Uansett så ta bilde og lagre annonsen om noe skulle skje
-
- Alfatryne
Hun kan ikke ta de fra deg så lenge dere ikke har en bindende kontrakt, dermed, om hun dukker opp og krever rottene kan du bare si til henne at det kan hun ikke da dere ikke har noenting som tilsier at hun kan det.
Blir bare ord mot ord, og jeg hadde nesten samme greie da jeg fikk et kull og tidligere eier ble sint for at jeg snakka "usant" osv.
Jeg snakket på en rolig og en ordentlig måte, holdt meg saklig og sa åssen situasjonen var - hun og jeg kom til en enighet til
slutt da hun også fikk roet seg og faktisk sett saken fra min side også!
Men tenk på rottene du nå, ikke bry deg om henne, om hun kontakter deg, så forteller du hvordan det er osv, og at det
er fakta som bare blir sagt!
Om hun ikke kontakter deg, så ville jeg ikke brydd meg men fokusert på at rottene får det bra, at de slutter og bite og
at de blir trygge på seg selv :cheerful:
Ta også noen filmer som viser at de biter, de kan også ha blitt veldig stressa ettersom de har blitt flytta på og da biter
dem, men du får bare gjøre det beste ut av det :cheer:
Men igjen, om du føler det blir mye styr, kan du jo også kontakte henne selv og fortelle det sånn som det er.
Syns det også var litt stygt av det venneparet av deg å "sladere". :suspicious:
Blir bare ord mot ord, og jeg hadde nesten samme greie da jeg fikk et kull og tidligere eier ble sint for at jeg snakka "usant" osv.
Jeg snakket på en rolig og en ordentlig måte, holdt meg saklig og sa åssen situasjonen var - hun og jeg kom til en enighet til
slutt da hun også fikk roet seg og faktisk sett saken fra min side også!
Men tenk på rottene du nå, ikke bry deg om henne, om hun kontakter deg, så forteller du hvordan det er osv, og at det
er fakta som bare blir sagt!
Om hun ikke kontakter deg, så ville jeg ikke brydd meg men fokusert på at rottene får det bra, at de slutter og bite og
at de blir trygge på seg selv :cheerful:
Ta også noen filmer som viser at de biter, de kan også ha blitt veldig stressa ettersom de har blitt flytta på og da biter
dem, men du får bare gjøre det beste ut av det :cheer:
Men igjen, om du føler det blir mye styr, kan du jo også kontakte henne selv og fortelle det sånn som det er.
Syns det også var litt stygt av det venneparet av deg å "sladere". :suspicious:
Tinkerbell,Fair Game,Naranda,Indium,Inara,Lust og Ruby :rottehode:
[HEAVY BLACK HEART] Hvil i fred alle mine vakre engler, alltid elsket, aldri glemt [HEAVY BLACK HEART]
http://Www.selgerotter.blogg.no
Syns og d var unødvendigt av de,men de er voksne mennesker å har egne meininger så eg kan ikje bestemme over de,men har forklart meg til hu og ha beklagt seg,så nå ser d ut for at hu har roa seg:)
-
- Alfatryne
Det er jo braa :cheerful:
Tinkerbell,Fair Game,Naranda,Indium,Inara,Lust og Ruby :rottehode:
[HEAVY BLACK HEART] Hvil i fred alle mine vakre engler, alltid elsket, aldri glemt [HEAVY BLACK HEART]