SELE
Moderator: Moderatorer
Re: SELE
tenkte 10 for porto fra sverige og 20 for porto videre i norge.
så 30 kr ekstra pr pers?
betaler hun da alle pengene er inne
så 30 kr ekstra pr pers?
betaler hun da alle pengene er inne
Ja, men da kan det hende det blir litt lite for svenskeportoen til sammen, wollf! Hvor mange er vi? Jeg mente 15-20 for porto fra sverige, og 20 for sending fra deg 
Et hjem uten rotter er... trist...
Savner dere <3 Lucas Amras, Nicolai Beren, Gunnar Peon og Einstein <3 Hvil i fred
Savner dere <3 Lucas Amras, Nicolai Beren, Gunnar Peon og Einstein <3 Hvil i fred
ja:) er alle enig? tror det er nok å sende de i en konvolutt
jeg aner ikke hva det vil bli, personlig tror jeg det er mer enn 50 kr fra sverige for alt, men aner ikke. i norge om det går med brev så er det ikke mer enn 14 kr for 2 frimerker og så noen kr for konvoulutt
-
- River avispapir
OK for meg.
"Man er aldri for liten til å gjøre store ting."
Dumbus, Odin, Brage, Asbjørn, Odd, Freddie, Dobby, Sirius, Bernt, Birk, Ravn, Teodor og Oliver
Dere som ikke er her lenger - poteavtrykkene vil for alltid stå i hjertet...
Dumbus, Odin, Brage, Asbjørn, Odd, Freddie, Dobby, Sirius, Bernt, Birk, Ravn, Teodor og Oliver
Dere som ikke er her lenger - poteavtrykkene vil for alltid stå i hjertet...
kontonr er 1822-33-68219
husk å skriv hvem det er fra. navn og nick.
husk å skriv hvem det er fra. navn og nick.
50 for porto synes jeg også er greit, så er vi sikre på at det ikke blir utlegg for deg wollf, bedre at det heller blir noen kr ekstra for deg som har ordna dette! :cheer:
Da overfører jeg 150 asap!
Da overfører jeg 150 asap!
Et hjem uten rotter er... trist...