Men han må ha kommet seg i den enten i dag eller sent i går kveld for jeg sjekket den begge gangene og han var ikke der før. Sant at han kunne ha gjemt seg i plastpose men det luktet ikke rottebæsj eller tiss før... og nå gjør det det. :cheeeers:
Er så glad. Gråt da jeg fant ham. Takk for all hjelpen
Så fint at du fant ham :cheer: og for et gjemmested han har funnet seg :cheesy:
Disse rottene altså, de gir nå et stakkars eier-hjerte et støkk iblandt :nottelling:
En gang så ble Darla borte, og da fant vi henne bak oppvaskmaskina så da måtte vi jo fram med den da, huff for et styr det var!!
Anniken wrote:Så fint at du fant ham :cheer: og for et gjemmested han har funnet seg :cheesy:
Disse rottene altså, de gir nå et stakkars eier-hjerte et støkk iblandt :nottelling:
En gang så ble Darla borte, og da fant vi henne bak oppvaskmaskina så da måtte vi jo fram med den da, huff for et styr det var!!
Hatt det problemet her hjemme jeg også, med Karamell, hun forsvant ALLTID bak kjøleskapet... Men gud som jeg lette første gangen, men det er ett mareritt og få henne ut derifra...
Hilsen oss og våre 7 snart 9 bartetotter - Nå med Oppdatert hjemmeside ♥
R.I.P. englene våre, dere er dypt savnet <3
It's better to have loved and lost... Than never too have loved a rat before!!
Anniken wrote:Så fint at du fant ham :cheer: og for et gjemmested han har funnet seg :cheesy:
Hatt det problemet her hjemme jeg også, med Karamell, hun forsvant ALLTID bak kjøleskapet... Men gud som jeg lette første gangen, men det er ett mareritt og få henne ut derifra...
hehe! de vet å finne seg gjemmesteder :nottelling: Jo verre det er for oss å få dem fram jo morsommere synes de nok at det er
Så bra han dukket opp igjen! Her hadde vi en rottemamma for mange år siden som flyttet med seg hele kullet sitt inn i en lenestol :crazy: Og vi kunne jo ikke ha 15 babyer i en lenestol, det ville jo vært direkte farlig. Så den lenestolen måtte dessverre dø :nottelling: