ta forbehold om at rottene ser noe mørkere ut på bildet enn i virkeligheten,de møørke ser ravsorte ut på bildene, og kan være det også. men de så mer RB ut da jeg tok dem ut. vi får snart se.

gutta

jentene

Må være det søteste påskegodtet ever :lovey: :nottelling:wollf wrote:hehe... de ser ut som påskegodis :roflmao:
Wollf, da! Jeg la ikke merke til neglene dine, jeg, men når du er så hensynsfull å påpeke det, så...wollf wrote:til min forklaring så ser neglene mine skittene ut, og det e de. men de er vasket vært ute i hele dag og grillet, fisket og lekt med hunden så da blir de litt missfarget av jord og møkk
La heller ikke merke til detwollf wrote:til min forklaring så ser neglene mine skittene ut, og det e de. men de er vasket vært ute i hele dag og grillet, fisket og lekt med hunden så da blir de litt missfarget av jord og møkk
JEg la merke til det, og ble kjempe glad! Jeg har og skitne negler.. :cheeeers:wollf wrote:til min forklaring så ser neglene mine skittene ut, og det e de. men de er vasket vært ute i hele dag og grillet, fisket og lekt med hunden så da blir de litt missfarget av jord og møkk