Huff.. Under luftingen av rottene nå så viste plutselig Tsatsiki seg fra en helt annen side :flau2: Han rei på broren sin Tim flere ganger, noe Tim ikke var noe happy for i det hele tatt.. Ene gangen peip han til skikkelig så Tsatsiki spratt langt unna. Han prøvde også å ri litt på Panter, men de små fikk ikke gjennomgå i det hele tatt i forhold til stakkars Tim. De to siste gangene Tsatsiki rei og dytta på Tim, så dyttet jeg han unna og fortalte han at dette er uakseptabelt. Var det riktig av meg? Han ble litt satt ut en liten stund, men prøvde å ri på Tim etter det igjen. I buret er han helt rolig. Der skjer det ingenting galt.
Alle snuste skikkelig på underlaget de har der de får lufte seg i dag, så de kjente antakeligvis sin egen tisselukt fra luftingene før. Kan det ha noe å si for at Tsatsiki ble slik han ble? I hundeverdenen er jo riding fryktelig dominans, og regner med at det er det i rotteverdenen også. Kan Tsatsiki bli et problem etterhvert?
Tsatsiki oppfører seg veldig dominant og rir på de andre
Moderator: Moderatorer
Tsatsiki oppfører seg veldig dominant og rir på de andre
Tim, Tsatsiki, Quartz, Panter, Noldus, Nilus, Felix, Isak, Feng, Lì og Tian :kisses:
Re: Tsatsiki oppfører seg veldig dominant og rir på de andre
Det er nok helst ungdommelig lek. :cheerful:
Tror du?
Det virket så alvorlig liksom.. Og stakkars Tim flyttet seg ikke 5 cm etter alt dette.. Han bustet seg, så bare forskrekket ut og sniffet ut i luften..
Hadde jo vært best om det var lek selvfølgelig, men det så litt værre ut enn det..
Det virket så alvorlig liksom.. Og stakkars Tim flyttet seg ikke 5 cm etter alt dette.. Han bustet seg, så bare forskrekket ut og sniffet ut i luften..
Hadde jo vært best om det var lek selvfølgelig, men det så litt værre ut enn det..
Tim, Tsatsiki, Quartz, Panter, Noldus, Nilus, Felix, Isak, Feng, Lì og Tian :kisses:
Om ingen blir skadet går det nok bra.Pass på at de føler deg trygge når de er ute.Kos og lek med dem og gi dem gjerne noen godbiter.
-
- Gammelrotte
Fikk ikke du nettopp en liten snute til i buret? Det kan være en liten sånn utagerende fase i ettertid av introen :jepp: Mange av de mest dominante av mine hunrotter rir på de andre når de har løpetid. Men jeg ville ikke kalt noen av dem problemrotter. De funker fint i flokk, og gjør ikke noe mer ut av det egentlig.
A soft answer turns away wrath, but a harsh word stirs up anger..
http://sites.google.com/site/rotteslottet/home
Mail: karmas_rattery@hotmail.com
Dizzy, Chanel, Sangha, Siddharta, Fosil & Kevay * Percy & Sheldon
http://sites.google.com/site/rotteslottet/home
Mail: karmas_rattery@hotmail.com
Dizzy, Chanel, Sangha, Siddharta, Fosil & Kevay * Percy & Sheldon
-
- Alfatryne
- Kjønn: Kvinne
Hender at Mogwai prøver å ri i buret mitt også
Og det likers selvsagt ikke Tim som er sjef, så da blir det bråk, men de skader ikke hverandre. mogwai prøver å dominere, og tim viser at han ikke er okay med det 

Den som er lykkelig, kan ikke stå for tidlig opp <3
<3 Rubin, Beryll, Kløver, Master Splinter, Roger og Viggo <3
http://www.willywonkasrotter.com
<3 Rubin, Beryll, Kløver, Master Splinter, Roger og Viggo <3
http://www.willywonkasrotter.com
Ok, bra 
Da er det ikke noe å bekymre seg over da

Da er det ikke noe å bekymre seg over da

Nora i hundeværden trenger det ikke være negativ adferd heller om man tenker på alder. De gutta er nå på vei rett inn i puberteten. Masse hormoner osv. Min hund rir om men andre gir han lov men slenger seg fort på rygg om noen sier i fra. Buddha eier ikke dominans men har lært av tidligere lekekamerat at det er slik det skal gjøres
Gneis ridde inn i går da ion hadde løpetid. Pixie brukte også gjøre det men kun på ion
Gneis ridde inn i går da ion hadde løpetid. Pixie brukte også gjøre det men kun på ion
Ok, skjønner
Det ble bare så veldig anspent stemning mellom dem en god stund etterpå, så tenkte at det var litt alvorlig..