Få se buret ditt?
Moderator: Moderatorer
Re: Buret ditt!!
Skal hente nytt bur på søndag. Og har fått masse nye og kule ideer her nå! Takk alle sammen! Hihi. :boing:
Nytt bur i hus 
Litt usikker på hvilken type det er. Essegi ?
Hyllene er nå dekt med avispapir. De skal lakkes til uka,men må nok byttes ut snart da det har bodd en kanin i buret tidligere..

Litt usikker på hvilken type det er. Essegi ?
Hyllene er nå dekt med avispapir. De skal lakkes til uka,men må nok byttes ut snart da det har bodd en kanin i buret tidligere..

kan se ut som et fra burexperten, men ikke venezia eller regina
kan det være topaz?
Vært på loppemarked i dag for å finne nye ting til buret,så da ble det makeover 

Her er buret mitt den dag i dag (tatt med mobilkamera) 

Inneholder 4 herlige gutter!
Til ukas kommer det et RS-bur til meg
Var en til som bor på samme sted som meg som skulle ha det, så da slang jeg meg med på den bestillingen. Gleder meg til det kommer 

Inneholder 4 herlige gutter!
Til ukas kommer det et RS-bur til meg

Tim, Tsatsiki, Quartz, Panter, Noldus, Nilus, Felix, Isak, Feng, Lì og Tian :kisses:

Tenkte jeg skulle legge ut et bilde av buret vårt, dette bilde er før sommern
Hilsen Merethe
Sjarm, Lykke, Gnist & Glød
Hilsen Truce, Dusty, Banshee, Emmy & Prim
Oj, det var et stilig bur Mily :cheerful: Tror ikke jeg har sett den typen før, hva heter den? Og er det vanskelig å innrede med den typen burdører?
Cecilie med Heike, Killi og Theon/Reek
R.I.P Guttene mine
R.I.P Guttene mine
Hei Niana,
Det et GB Rival bestillings vare i buddy butikkene, er opprinnelig et fuglebur, men har en veldig snill kjæreste som har laget fine hyller og bunn i aluminium.. Er jo kjekkere med den store døra enn de små lukene som mange av burene har. Så syns ikke sjøl det er så veldig klomsete å få innredet det... Er ganske enkelt å vaske både de og buret når en tar de ut :cheerful:
Hilsen Merethe
Sjarm, Lykke, Gnist & Glød :roflmao:
Det et GB Rival bestillings vare i buddy butikkene, er opprinnelig et fuglebur, men har en veldig snill kjæreste som har laget fine hyller og bunn i aluminium.. Er jo kjekkere med den store døra enn de små lukene som mange av burene har. Så syns ikke sjøl det er så veldig klomsete å få innredet det... Er ganske enkelt å vaske både de og buret når en tar de ut :cheerful:
Hilsen Merethe
Sjarm, Lykke, Gnist & Glød :roflmao:
Hilsen Truce, Dusty, Banshee, Emmy & Prim
Får vel legge ut ett bilde av buret mitt også da
Det er ikke 100% ferdig innredet og langt fra så fancy å stort som mange av dere har her inne... kanskje senere, men vil tro at dette er ett fint nok bur for 2 rotter til å begynne med for en fersk rotteeier :cheerful:

Etter å ha prøvd med "hengekøye" av stoff så jeg fort at det ikke fungerte her i huset... Den ble ramponert i løpet av første natta å fungerer heller nå som kosepute
Planene framover er å få en hylle til eller å få grener og klatreting i buret hvor det er litt tomt... Håper å finne tykke pinner som jeg kan bruke ettersom resten har blitt i tre. Kom gjerne med forslag også!
Det er ikke 100% ferdig innredet og langt fra så fancy å stort som mange av dere har her inne... kanskje senere, men vil tro at dette er ett fint nok bur for 2 rotter til å begynne med for en fersk rotteeier :cheerful:

Etter å ha prøvd med "hengekøye" av stoff så jeg fort at det ikke fungerte her i huset... Den ble ramponert i løpet av første natta å fungerer heller nå som kosepute
Planene framover er å få en hylle til eller å få grener og klatreting i buret hvor det er litt tomt... Håper å finne tykke pinner som jeg kan bruke ettersom resten har blitt i tre. Kom gjerne med forslag også!
-
- Sofaspiser
- Kjønn: Kvinne
Buret mitt nien dager etter at det var ferdigbygget :cheerful:

Tuva, Amy, Biancha, Ariel, Sunniva, Blenda ♥ Børre, Gabriel, Theo ♥
Her bor mine jenter. Her utforsker de nye leker og ting :cheerful:

-
- Gammelrotte
Her er litt bilder av rotterommet/burene mine :cheerful:
Jeg har tre Royal Suite bur, hvorav to av de er festet sammen til et stort burt. I tillegg til disse så har jeg et Furret plus bur som jeg bruker til fødebur/sykebur.
Jentene sitt bur

Guttenes bur (med en Robert som slapper av i bagrunnen :giggle: )

Jeg har tre Royal Suite bur, hvorav to av de er festet sammen til et stort burt. I tillegg til disse så har jeg et Furret plus bur som jeg bruker til fødebur/sykebur.

Jentene sitt bur

Guttenes bur (med en Robert som slapper av i bagrunnen :giggle: )

A soft answer turns away wrath, but a harsh word stirs up anger..
http://sites.google.com/site/rotteslottet/home
Mail: karmas_rattery@hotmail.com
Dizzy, Chanel, Sangha, Siddharta, Fosil & Kevay * Percy & Sheldon
http://sites.google.com/site/rotteslottet/home
Mail: karmas_rattery@hotmail.com
Dizzy, Chanel, Sangha, Siddharta, Fosil & Kevay * Percy & Sheldon