ROTTEFEST BERGEN 2012
Moderator: Moderatorer
Re: ROTTEFEST BERGEN 2012
Mulig jeg kommer også 

Cecilie med Heike, Killi og Theon/Reek
R.I.P Guttene mine
R.I.P Guttene mine
Jaaaaaa... Ta med rotter til agillity eller lån av meg og tonje. Gleder meg så mye
Hmm, får fryktelig lyst til å slenge meg med jeg også... Men føler egentlig at jeg har kjørt nok mil for ei stund :giggle: Kommer i så fall uten rotter, stakkars små har i allefall kjørt nok bil :cheerful:
Et hjem uten rotter er... trist...
Savner dere <3 Lucas Amras, Nicolai Beren, Gunnar Peon og Einstein <3 Hvil i fred
Savner dere <3 Lucas Amras, Nicolai Beren, Gunnar Peon og Einstein <3 Hvil i fred
Jeg griner av lykke om du kommer :kisses:
Kan dere ikke prøve å kjøre i samme flokk?
Folkene på myrbø kommer. De bare måtte få med seg rotte agillity. Hehe
Kan dere ikke prøve å kjøre i samme flokk?
Folkene på myrbø kommer. De bare måtte få med seg rotte agillity. Hehe
-
- Betarotte
Nå kan det se ut som jeg har mulighet til å komme likevel. :boing: :cheer:
Dette blir jo konge. Hadde blitt så glad om alle mine favoritt mennesker kunne kommet. Lar seg nok ikke gjøre, men godt nok for meg om en stor del av dem kom
Hvis jeg ikke får jobben jeg var til intervju for i dag, så bestiller jeg togbilletter så snart jeg kan :boing:
Litt vanskelig dette da, håper på å få jobb og samtidig ikke håpe, så jeg kan være med :giggle:
Litt vanskelig dette da, håper på å få jobb og samtidig ikke håpe, så jeg kan være med :giggle:
Cecilie med Heike, Killi og Theon/Reek
R.I.P Guttene mine
R.I.P Guttene mine
Jeg tar med 2 av mine
men tror ikke det blir noe agillity :thhpt:

Canta & Baila ❤
Gode venner er som stjerner, det er ikke alltid du ser dem men du vet at de er der <3
Gode venner er som stjerner, det er ikke alltid du ser dem men du vet at de er der <3
Du må prøve da. Er jo flotte premier
Har ikke øvd eller noe :giggle:
Så blir nok ikke det
Den ene skal opereres så en måtte jo bli med henne så hun ikke ble så ensom :sarcastic:
Så blir nok ikke det
Den ene skal opereres så en måtte jo bli med henne så hun ikke ble så ensom :sarcastic:
Canta & Baila ❤
Vi har heller ikke øvd. Tar det på sparket apoteket
HeHe :roflmao:
Canta & Baila ❤
-
- Alfatryne
- Kjønn: Kvinne
hehe. lure på hvordan charlie hadde klart seg på det der
Fant ut her om dagen at han kan hoppe
Satt på sengen for å ta på han selene. Tenkte å ta han med meg ut for å nyte godværet her om dagen. Plutselig var han borte
Hoppet tilbake til buret
Skumle selene 

Den som er lykkelig, kan ikke stå for tidlig opp <3
<3 Rubin, Beryll, Kløver, Master Splinter, Roger og Viggo <3
http://www.willywonkasrotter.com
<3 Rubin, Beryll, Kløver, Master Splinter, Roger og Viggo <3
http://www.willywonkasrotter.com
Har du de selene vi kjøpte fra Wollf??
Canta & Baila ❤
mobilen min er glad i å sette inn random ordwollf wrote:Vi har heller ikke øvd. Tar det på sparket apoteket