heisan, hade dyrepassere i helga til mine søte små. fikk tlf på søndagen om at en av rottene blødde fra foten, så ut som det hvar fra en klo.
vi skyntet oss hjemm for og se. så da at ene kloa hvar borte,han blødde enda da, så jeg tok potetmel på siden han blødde enda( fin blodstopp fror dyr og menneske). er dette farlig ( at kloa er borte)?, burde jeg ta kontakt medvetrinæren? virker ikke som han plage med at kloa er borte, er kunn en liten rød flekk der kloa skulle hvert.
mistet klo.
Moderator: Moderatorer
-
- River avispapir
Re: mistet klo.
Ingen grunn til å gå til veterinær, medmindre det skulle bli betent. Kloa vil vokse ut igjen.
"Man er aldri for liten til å gjøre store ting."
Dumbus, Odin, Brage, Asbjørn, Odd, Freddie, Dobby, Sirius, Bernt, Birk, Ravn, Teodor og Oliver
Dere som ikke er her lenger - poteavtrykkene vil for alltid stå i hjertet...
Dumbus, Odin, Brage, Asbjørn, Odd, Freddie, Dobby, Sirius, Bernt, Birk, Ravn, Teodor og Oliver
Dere som ikke er her lenger - poteavtrykkene vil for alltid stå i hjertet...
Re: mistet klo.
takk for svar, litt bekymmret, ser ikke ut som området er håvent, missfarget. da følger vi bare med, hvet ikke hva som er skjedd siden man hvar borte, men hvelger og tro at han har hektet seg fast i noe .siden man ikke har set unormalt adferd blandt rottene (kjøpt i dyrebutikk, veldig kosen og ingen slosting registrert blandt de to. samt ingen endring i adferd fra han som har mitet klo). kan jeg enda ta det med ro.