Er vel på tide med en oppdatering på mine rotter:
Jentene:
Israt: Silver Fawn Self db, mor til Topolinis 7. kull. Mild og god, snill mot alle.
Anya: Black Ambk(variberk), pensjonist fra Melody's oppdrett, sjefen i buret. Veldig avslappet til mennesker og alt som skjer.
Tiril: Agouti Eubk, nydelig og snill jente, full av sprett og en skikkelig pøbel.
Ronja: Mink Banded db, søsteren til Birk. Hadde litt problemer med henne i starten, og hun bodde derfor hos en annen rotteeier, men hun kom hjem igjen, av forskjellige grunner, da med 8 små påheng. Mor til mitt 6.kull
Trille: Silver Fawn eller Fawn Eubk Dumbo(diluted, veldig lys) Mild og god, nysgjerrig på det som skjer og har krutt i rompa.
Thina: Blue Agouti Self Dumbo, rolig, mild og god, da hun kom var hun bare hopp og sprett, men hun har roet seg veldig. Er anonym i flokken, og krangler aldri med de andre jentene.
Guttene:
Molle: Black Eubk Dumbo, barnebarn av Topolinis Wyopla, oldebarn til min kjære Nelly. Han er like mild og god som hun var.
Tiger: Mock Mink Self Dumbo, mild og god, tror fremdeles han er en bitteliten baby.
Delior: Silver Blue Self, fra Nederlandsk oppdretter, dessverre alt for dominant til at han kan brukes i avl. Men han var veldig snill og god i begynnelsen..
Milos: Min herlige Pink Eyed White bamse fra Melody's, størst av guttene mine, langt over 600 gram nå

Snill og god, veldig beskjeden, lat og glad i mat. Sover han ikke så spiser han, og omvendt.
Birk: Pearl Irish/Eubk mm (mulig dumbobærer da hans søster Ronja er det). Snill, mild og god, eeeelsker rottebabyer, og skal ligge unders i haugen av guttene
Sigurd: Agouti Eubk, nydelig gutt. Nydelig hode, han er et perfekt eksemplar av tamrotten

*skryte*
Tobben: Agouti Eubk, fra mitt 7. kull, nydelig, søt og snill gutt. Veldig forsiktig, men full av opp og sprett .(ennå)
Twan Black Eubk db, nydelig gutt. Han er så mild og god, og jeg kan sette han sammen med hvilken som helst annen hann uten problemer fra Twans side..
Civo: Black Hooded db, min eneste hooded nå, merkelig nok.. Mild, forsiktig og snill, likte ikke håndeting da han kom hit, men er ok på det i dag, så lenge føttene ikke henger i løse luften. Pappan til mitt 7. kull

Mvh Ida S. Eggen