Er hun bare pinglete
Moderator: Moderatorer
Er hun bare pinglete
Smurfine piper hver gang jeg tar henne opp, hun piper også så fort my forstyrrer henne hvis hun holder på med noe, er hun bare pinglete eller :hæ: Hun er ikke redd meg ellers hun klatrer på meg å løper rundt meg hele tiden, å har ikke noe i mot at jeg stryker henne på ryggen, er bare når jeg skal ta henne opp at hun piper
hvorfor det.

Re: Er hun bare pinglete
Fordi hun ikke har tid til noe fjas og har funnet ut at piping er det som hjelper best for å slippe det. :giggle:
:nottelling: aha så det er slik det er altså :giggle: vel jeg har ikke brydd meg så mye om det jeg da, plukker henne opp likevel enda hun piper :giggle:
Jada,hun må jo tåle litt "plaging". :cheerful:
:jepp: det får hun finne seg i, en dag må hun kanskje til legen å da må hun jo bli plukket på :giggle: like greit hun venner seg til det.
Smurfine bare fortsetter å pipe å skrike når jeg skal ha henne opp. spesielt når jeg skal ha henne inn i buret igjen, piper hun å skvetter unna om jeg får tak i henne så skriker hun å vrir seg, spørsmålet er hva jeg skal gjøre med dette :hmmm: skal jeg bruke ekstra tid med henne til å hånd venne henne tro, bare løfte henne opp kose litt å så sette henne inn i buret igjen :hæ:
-
- Stjeler søppel
prøv og ha henne ute og rundt deg, har en gutt som reagerer på samme måte, han napper til og med etter meg, men biter aldri gjennom huden.
Vi pleier å lure ham ut av buret, og ta ham på skuldra og sette oss et sted hvor han ikke kan løpe kjempe langt unna oss - sofaen og sånt - også lar vi han gå rundt oss noen timer før vi løfter ham. Han piper like ille, men virker ikke like redd lenger
Vi pleier å lure ham ut av buret, og ta ham på skuldra og sette oss et sted hvor han ikke kan løpe kjempe langt unna oss - sofaen og sånt - også lar vi han gå rundt oss noen timer før vi løfter ham. Han piper like ille, men virker ikke like redd lenger

http://morellen.blogg.no/" onclick="window.open(this.href);return false;
Grønnsåpe-Nitro-Glukose-Jackpott-Pepper-Mal-Firefly-Pilot
Sov godt
Mustang, Småen, Stormgrå, Skygge, Sirius, Gunnar Peon, Diesel, Stripa, Einstein, Mose, Bolivar, Gex, Lav, Radagast, Percy
Grønnsåpe-Nitro-Glukose-Jackpott-Pepper-Mal-Firefly-Pilot
Sov godt
Mustang, Småen, Stormgrå, Skygge, Sirius, Gunnar Peon, Diesel, Stripa, Einstein, Mose, Bolivar, Gex, Lav, Radagast, Percy
Jeg har henne ute hver dag sammens med my på leke rommet , det er ikke så stort, å hun klatrer opp på fanget mitt hele tiden å tar godbiter av hånden min, så hun er ikke redd meg på den måten :hmmm: men virker ikke som hun er vant med å bli håndtert så mye ellers eller så er hun vant med å få viljen sin igjennom pip og skrik :nottelling: i buret så gjemmer hun seg ofte i røret i taket å ligger der å glor når jeg kommer inn, så lurer på om det er lurt å ta det vekk så lenge hun er slikRatDragon wrote:prøv og ha henne ute og rundt deg, har en gutt som reagerer på samme måte, han napper til og med etter meg, men biter aldri gjennom huden.