Nora's søtere enn syltetøy :)
Moderator: Moderatorer
Re: Nora's søtere enn syltetøy :)
Her er en film som viser rotterommet litt mer 
Måtte filme med lys, noe bartene syns var litt rart. De ble jo blendet stakkars :giggle:
Har gått til innskjøp av 6 snap-inn hus, som rottene syns er kjeeeempemorsomme
Dem kan man sette sammen til forskjellige hus. Man ser dem litt i videoen.
Bilde av esken

Også fikk tottene litt vom&hundemat i dag, som alltid er populært

Måtte filme med lys, noe bartene syns var litt rart. De ble jo blendet stakkars :giggle:
Har gått til innskjøp av 6 snap-inn hus, som rottene syns er kjeeeempemorsomme

Bilde av esken

Også fikk tottene litt vom&hundemat i dag, som alltid er populært

Tim, Tsatsiki, Quartz, Panter, Noldus, Nilus, Felix, Isak, Feng, Lì og Tian :kisses:
-
- Betarotte
De husene er kjempefine!
Hvor har du fått tak i de?

du, jeg bestilte dem her for en uke siden http://www.bristols.no/categories/smdyr-sovehus
men nå finner jeg dem ikke der! :s
Tim, Tsatsiki, Quartz, Panter, Noldus, Nilus, Felix, Isak, Feng, Lì og Tian :kisses:
-
- Betarotte
Det var rart.Norakul wrote:du, jeg bestilte dem her for en uke siden http://www.bristols.no/categories/smdyr-sovehus

Jeg har sett dem i et par dyrebutikker i det siste, så det er mulig det er noe dem har begynt å ta inn nå 

-
- Gammelrotte
Vom og hundemat er en stor slager her i huset også :cheerful: Veldig fine bilder av veldig søte snuter 

A soft answer turns away wrath, but a harsh word stirs up anger..
http://sites.google.com/site/rotteslottet/home
Mail: karmas_rattery@hotmail.com
Dizzy, Chanel, Sangha, Siddharta, Fosil & Kevay * Percy & Sheldon
http://sites.google.com/site/rotteslottet/home
Mail: karmas_rattery@hotmail.com
Dizzy, Chanel, Sangha, Siddharta, Fosil & Kevay * Percy & Sheldon
I går hentet jeg tre små kinesere hos Skaubytroll, og jeg er heeeelt forelsket :kisses:
Trodde gutta mine på litt over fire mnd var små, men nå er de giganter i forhold!
Introduksjonen i går gikk over all forventning. Er kjempeglad for at de største gutta mine er så snille med alle ungene jeg kommer med :cheerful: Jeg sa da jeg skaffet meg den fjerde rotta at nå(!), er det nok... Meeeen...nå har jeg 11 :flau:
Nå er det heldigvis buret som sier stopp, uansett hvor mye jeg evt får lyst på fler i framtiden
Guttene heter Feng, Lì og Tian, og det er en agouti berkshire og to agouti banded husky
Herlige gutter som er veldig frampå og nysgjerrige 
Bilder av dem kommer senere, men her er et lite bilde av Tian som er sliten etter å ha gått på oppdagelsesferd i hele dag :kisses:

Søøøt?
Trodde gutta mine på litt over fire mnd var små, men nå er de giganter i forhold!
Introduksjonen i går gikk over all forventning. Er kjempeglad for at de største gutta mine er så snille med alle ungene jeg kommer med :cheerful: Jeg sa da jeg skaffet meg den fjerde rotta at nå(!), er det nok... Meeeen...nå har jeg 11 :flau:
Nå er det heldigvis buret som sier stopp, uansett hvor mye jeg evt får lyst på fler i framtiden

Guttene heter Feng, Lì og Tian, og det er en agouti berkshire og to agouti banded husky

Bilder av dem kommer senere, men her er et lite bilde av Tian som er sliten etter å ha gått på oppdagelsesferd i hele dag :kisses:

Søøøt?

Her kommer litt bildespam fra meg 

:kisses:

:kisses:
-
- Alfatryne
:kisses: Fiiine!
Gikk intro fint?
Gikk intro fint?

Det gikk over all forventning
Bebisene fikk greit mye oppmerksomhet i 5 min, også var det over 
De to eldste fant plutselig ut at dem måtte ha et oppgjør seg i mellom bare :p Men det gikk fint

De to eldste fant plutselig ut at dem måtte ha et oppgjør seg i mellom bare :p Men det gikk fint

-
- Alfatryne
Godt å høre at det gikk greit 
Jeg trenger litt bilder i ny og ne :flau:

Jeg trenger litt bilder i ny og ne :flau:
Det skal du selvfølgelig få 

Takk 
Slang inn en pakke med lomper i dag. Da ble det liv i leiren kan du si

Slang inn en pakke med lomper i dag. Da ble det liv i leiren kan du si