RM1/ Stine Jacobsen
Moderator: Moderatorer
RM1/ Stine Jacobsen
jeg vil gjerne bestille 1 kg RM1 for å prøve å se om rottene liker den, å skulle sende mail adresse og medlems nr mitt til Stine Jacobsen , men vet ikke hvordan jeg skal få sendt den til henne uten mail adressen hennes eller slikt
Re: RM1/ Stine Jacobsen
Du finner ein link til hennes e-post adresse her http://www.tamrotter.com/nettbutikk/index.php ved å trykke på "nettbutikkansvarlig Stine Jacobsen".
Den virker ikke har trykket flere ganger å det skjer ikke noeiwonamo wrote:Du finner ein link til hennes e-post adresse her http://www.tamrotter.com/nettbutikk/index.php ved å trykke på "nettbutikkansvarlig Stine Jacobsen".

-
- Betarotte
Windows Live Mail skal automatisk komme opp, for den som har det. skaubytrollet@gmail.com er adressen som kommer opp hvertfall. :cheerful:
(Mailadressen burde kanskje stå skrevet for de som ikke har windows live mail? Flere som har hatt problemer med dette tidligere)
(Mailadressen burde kanskje stå skrevet for de som ikke har windows live mail? Flere som har hatt problemer med dette tidligere)
rart den virker ikke hos meg i det heletatt :hmmm: kommer ikke opp noen vindu eller noen ting
må være pc min, for den adressen hennes som dere la ut her funker heller ikke :hæ:
-
- Betarotte
Hva slags mail har du?
gmail, jeg måtte kopiere epost adressen hennes å lime den inn på mailen min for å få sendt til henne
-
- Betarotte
Ja, det var det jeg mente. :cheerful:
:cheerful: ok da orden det seg så langt, jeg skrev jeg ville ha 1 kg Rm1, adressen min, emailen og medlems nr mitt. Gjorde jeg riktig da?
Funker ikke om man ikke har windows da:-(
jeg har windows 7 på pc min jeg da, så skal jo funke da eller.
-
- Alfatryne
Jeg har fått mailen 

så bra du fikk den :cheerful: jeg synes portoen kunne vært litt billigere da :cheesy: men bestilte bare 1 kg for å se om rottene liker den først. betaler deg så fort jeg kan, senest i morgen en gang :cheerful:Skaubytroll wrote:Jeg har fått mailen