Siden de har bodd i dyrebutikk en god stund, sier det seg selv at de ikke er så veldig tamme. De er ganske redde, den ene mer enn den andre. Buret blir utforsket noe av den ene, mens den andre er litt mere forsiktig igjen.. I starten var de ikke interessert i hånda mi i det hele tatt, selv om jeg frista med mye godsaker, men etter masse jobbing i dag tør de ta et par skritt på hånda mi for hende godis :cheesy: De småsmaker littegranne på fingrene, men ikke noe hardt og gir seg fort. Nå lurer jeg på når det er på tide å ta de ut av buret? De går ikke ut frivillig. Tenkte først og fremst på først bare å ha de inni genseren min, men jeg vil ikke ødelegge det jeg har bygd opp av tillit hittil. Hva er typiske tegn på at man kan begynne å ta de under genseren ogsånt? Uten å skremme de helt bort... Burde jeg vente til de er helt trygge på hånda mi og klatrer på den, eller til de går helt ut av buret selv? Eller?

Også lurer jeg på om noen har noen godistips? Hittil har ost og særlig ukokt spaghetti blitt tatt veldig godt imot :ratgreen:
Hilsen førstegangs rotteier