Men vi har jo ikke løpetid når vi har mens :giggle:Siv M wrote:hann katter gnir seg gjerne i mot jenter med løpe tid :giggle: oss altså, når vi har mens, da er det ofte at hvis du har en hann katt så gnir den seg gjerne mot deg, de kan vel lukte det tror jeg. så antagelig så er det vel litt slik med rotter også, når det gjelder mannfolk kanskje selv om ikke de har mens hehe.
Foretrekker menn ved løpetid?
Moderator: Moderatorer
Re: Foretrekker menn ved løpetid?
Et hjem uten rotter er... trist...
Savner dere <3 Lucas Amras, Nicolai Beren, Gunnar Peon og Einstein <3 Hvil i fred
Savner dere <3 Lucas Amras, Nicolai Beren, Gunnar Peon og Einstein <3 Hvil i fred
kanskje ikke men vi har jo vår månedlige blødning da, så det kan hende dyrene sammenligner det som løpetid, dyrene merker det ihvertfall :nottelling: men hvorfor de liker mannfolk når rottene har løpe tid aner jeg ikke, kan jo hende at mannfolkene sender ut en dyrisk lukt de ikke er klar over 
-
- Gammelrotte
- Kjønn: Ikke oppgitt
Jeg tror vi er klar over "lukta" av feromoner(?) sånn egentlig, langt bak i urskallen. Lukter som "hjemme" :cheerful: Mulig rottene bare blir mer følsom ovenfor slik "lukt" i løpeperioden. Tror det kan stemme angående mennesker og "løpetid" au :nottelling:
Anexet med tottebasser og corgis frøkner.
:jepp: det er mye mulig det altså :giggle:
Vi er sikkert de "rareste" dyra av alle,mens vi tror vi bestemmer alt selv. 

:giggle: ja det tror jeg påtantepose wrote:Vi er sikkert de "rareste" dyra av alle,mens vi tror vi bestemmer alt selv.