Ja, ikke sant, blir litt oppgitt når femåringer kommer og sier "ææææsj, så ekle", de har åpenbart ikke funnet på det selv liksom... Jaja, synd for dem :cheerful:Siv M wrote:ikke bry deg om hva andre mener det er ikke de som koser med de, det er dere å har de ikke noe positivt å si om dem kan de holde munn synes jeg.
Røarottene
Moderator: Moderatorer
Re: Røarottene
Elias og Rémy (05/11/2012)
Émile (08/11/2012)
Matmors Colin Firth (20/01/2013)
Matmors Brentwood (10/02/2013)
Émile (08/11/2012)
Takk :boing:Helena wrote:Fine bilder
Émile (08/11/2012)
Émile (08/11/2012)
Ja vist, slik er det nok med alt ikke bare rotter, noe liker vi andre ikke, noen liker oss sikkert, mens andre ikke kan fordra oss :giggle: men de som bruker hodet bruker å holde det for seg selv, unger kan man ikke regne med.
Selvfølgelig ikke, men jeg blir bare litt sur på mødrene deres som lærer dem at rotter er ekle :justice:Siv M wrote:Ja vist, slik er det nok med alt ikke bare rotter, noe liker vi andre ikke, noen liker oss sikkert, mens andre ikke kan fordra oss :giggle: men de som bruker hodet bruker å holde det for seg selv, unger kan man ikke regne med.
:cheerful:
Émile (08/11/2012)
Émile (08/11/2012)
Ja de kan du skylde på :bleh: jeg er ste bestemor til ei tulle på 2 1/2 år hun sa ikke at de mine var ekle når moren hennes viste henne de, hun syntes de var litt skumle bare å litt for små å kose med.Asterix wrote:Selvfølgelig ikke, men jeg blir bare litt sur på mødrene deres som lærer dem at rotter er ekle :justice:Siv M wrote:Ja vist, slik er det nok med alt ikke bare rotter, noe liker vi andre ikke, noen liker oss sikkert, mens andre ikke kan fordra oss :giggle: men de som bruker hodet bruker å holde det for seg selv, unger kan man ikke regne med.
:cheerful:
For å erte de lite rottevennlige naboene våre har vi hengt opp dette skiltet :thhpt:

MEN i går hadde vi besøk av en som syntes de var så ekle for noen uker siden, og i går sa hun: "Ja, de er litt ekle, men samtidig er de veldig søte..." Hehe! Kanskje det er håp for mamma også?
Elias koser seg med litt rottelørdagsgodt på sofaen:

Men aller best liker han å sove tett ved siden av broren Remi!

Lørdagsvasken av buret er tydeligvis slitsomt, for de lå og snorksov i timesvis etterpå

MEN i går hadde vi besøk av en som syntes de var så ekle for noen uker siden, og i går sa hun: "Ja, de er litt ekle, men samtidig er de veldig søte..." Hehe! Kanskje det er håp for mamma også?
Elias koser seg med litt rottelørdagsgodt på sofaen:

Men aller best liker han å sove tett ved siden av broren Remi!

Lørdagsvasken av buret er tydeligvis slitsomt, for de lå og snorksov i timesvis etterpå

Émile (08/11/2012)
Émile (08/11/2012)
Søte ja! :kisses:
-
- Gammelrotte
- Kjønn: Ikke oppgitt
Haha, jeg vil å ha sånn skilt!
Fiine barter :cheerful:
Fiine barter :cheerful:
Anexet med tottebasser og corgis frøkner.
Ja ikke sant! 
Kjøpte det på ratsratsrats.co.uk

Kjøpte det på ratsratsrats.co.uk
Émile (08/11/2012)
Émile (08/11/2012)
-
- Klatrer på møblene
- Kjønn: Kvinne
Sover sammen i røret
<3

-
- Alfatryne
:smooch: :kisses:
Tinkerbell,Fair Game,Naranda,Indium,Inara,Lust og Ruby :rottehode:
[HEAVY BLACK HEART] Hvil i fred alle mine vakre engler, alltid elsket, aldri glemt [HEAVY BLACK HEART]
http://Www.selgerotter.blogg.no
http://Www.selgerotter.blogg.no
Da har en ny gutt flyttet inn til oss på Røa!
Mandag hentet vi Marius i Nittedal, videreformidlet fra Urokråka på forumet. De tre guttene mine har god plass i det store buret sitt, så jeg har tenkt at hvis en ensom liten gutt kan få det bedre hos oss, da er det verdt et forsøk. Marius er ett år gammelt, og har bodd alene siden broren døde for et halvt år siden. Han har bodd i et lite hamsterbur. Det er en vakker gutt med fin farge - silver fawn? - og lysende, røde øyne (som skremte livet av mannen min i begynnelsen). Jeg synes han er diger, i forhold til de tre måneder gamle guttene mine, men Urokråka mente han er tynn, så han skal få litt ekstra næring framover.
For andre kveld på rad sitter jeg i sofaen mens Marius får gå rundt i fred - han er kontaktsøktende og kommer bort til meg med jevne mellomrom, snuser på fingre og ansikt, og klatrer opp på skulderen.
Begge rotteburene står på samme rom, det har vært en del ivrig snusing, men ingen av partene virker spesielt opphisset. Jeg lar Marius bli trygg på omgivelsene og oss først, og prøver kanskje et første møte om en ukes tid. Det blir spennende!

Mens Marius venter på å få flytte inn til guttene, har han nå flyttet inn i et Furet Plus-bur. Et palass for en som har bodd i et lavt hamsterbur! Jeg merker at han ikke er så vant til å klatre...
Rémy tar det hele med knusende ro.

Mandag hentet vi Marius i Nittedal, videreformidlet fra Urokråka på forumet. De tre guttene mine har god plass i det store buret sitt, så jeg har tenkt at hvis en ensom liten gutt kan få det bedre hos oss, da er det verdt et forsøk. Marius er ett år gammelt, og har bodd alene siden broren døde for et halvt år siden. Han har bodd i et lite hamsterbur. Det er en vakker gutt med fin farge - silver fawn? - og lysende, røde øyne (som skremte livet av mannen min i begynnelsen). Jeg synes han er diger, i forhold til de tre måneder gamle guttene mine, men Urokråka mente han er tynn, så han skal få litt ekstra næring framover.
For andre kveld på rad sitter jeg i sofaen mens Marius får gå rundt i fred - han er kontaktsøktende og kommer bort til meg med jevne mellomrom, snuser på fingre og ansikt, og klatrer opp på skulderen.
Begge rotteburene står på samme rom, det har vært en del ivrig snusing, men ingen av partene virker spesielt opphisset. Jeg lar Marius bli trygg på omgivelsene og oss først, og prøver kanskje et første møte om en ukes tid. Det blir spennende!

Mens Marius venter på å få flytte inn til guttene, har han nå flyttet inn i et Furet Plus-bur. Et palass for en som har bodd i et lavt hamsterbur! Jeg merker at han ikke er så vant til å klatre...
Rémy tar det hele med knusende ro.

Émile (08/11/2012)
Émile (08/11/2012)
:aww: så fin han er
Nuuudelig gulerotgutt! :aww: