Hva gjør rottene dine akkurat nå?
Moderator: Moderatorer
Re: Hva gjør rottene dine akkurat nå?
Mine jenter ligger å sover å blir veldig snart vekket å flyttet over i reserve buret pga bur rens dag :giggle:
-
- Gammelrotte
Mine står sultne og venter på at mamma skal bli ferdig med middagen, kjøttdeig av elg&hjort med en liten dæsj vom & hundemat. Namm namm!!
A soft answer turns away wrath, but a harsh word stirs up anger..
http://sites.google.com/site/rotteslottet/home
Mail: karmas_rattery@hotmail.com
Dizzy, Chanel, Sangha, Siddharta, Fosil & Kevay * Percy & Sheldon
http://sites.google.com/site/rotteslottet/home
Mail: karmas_rattery@hotmail.com
Dizzy, Chanel, Sangha, Siddharta, Fosil & Kevay * Percy & Sheldon
Mine må også reine med en vask med klut å vann etterpå har merket det lukter bimmelim og bommelom av dem :thhpt:
-
- Alfatryne
- Kjønn: Kvinne
guttene mine er i full gang med markering av nyvasket bur.. Oscar har funnet ett hus han kan gjemme seg så matmor ikke skal se han.. Tim ligger på taket sitt å sover. Lille Blå står på kanten av buret og synes det er veldig kjedelig at matmoren ikke har tatt han med seg til sofaen. Dodger og Charlie sitter i burdøren og kikker ut, men stikker av om mor prøver å løfte dem. Prins vagger rundt og har funnet mat nederst i buret 

Den som er lykkelig, kan ikke stå for tidlig opp <3
<3 Rubin, Beryll, Kløver, Master Splinter, Roger og Viggo <3
http://www.willywonkasrotter.com
<3 Rubin, Beryll, Kløver, Master Splinter, Roger og Viggo <3
http://www.willywonkasrotter.com
Mine gutter ligger i sputnik og hengekøyer og gjesper :cheerful:
Gleb,Burre og Boris

Mine er ferdig med å snuse rundt i ny vasket bur å sløver i henge køye eller plast kurv hylle.
Alle er ute å koser seg på rotterommet... Gnist er skikkelig mamma jente idag og hopper rundt på sofaen og ekstra klinete idag :love: Sjarm og Glød koser seg i pappslottet, Lykke ligger på utkikksplassen sin å kikker ned på meg :cheerful: Og lun ligger å sover et eller annet sted på rommet :cheerful:
Hilsen Truce, Dusty, Banshee, Emmy & Prim
Dem står i kø ved bur luka å venter på å komme ut på lufting mest sannsynlig :giggle: de bruker det på denne tiden, men i dag kan de vente litt ekstra, hamsteren får være først ute på rommet i dag :cheerful:
Nå slapper dem av å spiser litt etter en aktiv lufte tur på gulvet, å er fornøyde :cheerful:
Mine prøver så godt som dei kan å ommøblere buret, flytter på hus og tepper. Og innimellom gjer dei ein iherdig innsats på rive sofaen sin i fillebiter :ratgreen: Men dei er såååå treige! Har lyst på ny sofa, men det skjer ikkje før rottene har ete opp den me har no :glise:
Jeg har hjemmekontor i dag og det betyr masse rottekos :kisses:
Emil, Elias og Colin sto opp klokken syv og har sett barne-tv med ungene og støvsugd kjøkkengulvet for brødsmuler, og sprunget som noen gale rundt på stuegulvet... Nå har de sloknet bak hver sin sofapute. Det beste jeg vet er å jobbe hjemme i stua mens guttene sover sammenkrøllet på sofaen, og så kan jeg gå bort og kose med dem hver gang jeg trenger en pause :ratgreen:
Emil, Elias og Colin sto opp klokken syv og har sett barne-tv med ungene og støvsugd kjøkkengulvet for brødsmuler, og sprunget som noen gale rundt på stuegulvet... Nå har de sloknet bak hver sin sofapute. Det beste jeg vet er å jobbe hjemme i stua mens guttene sover sammenkrøllet på sofaen, og så kan jeg gå bort og kose med dem hver gang jeg trenger en pause :ratgreen:
Elias og Rémy (05/11/2012)
Émile (08/11/2012)
Matmors Colin Firth (20/01/2013)
Matmors Brentwood (10/02/2013)
Émile (08/11/2012)
Matmors Colin Firth (20/01/2013)
Matmors Brentwood (10/02/2013)
Mine sover
etter å ha romstert i buret i hele natt å dratt opp avis biter

-
- Gammelrotte
- Kjønn: Ikke oppgitt
Mine fire basser har alle stappa seg inn i sputniken, bebsene blir gjerne brukt som hodeputer og ligger nederst stakkars 

Anexet med tottebasser og corgis frøkner.
:nottelling:kikky wrote:Mine fire basser har alle stappa seg inn i sputniken, bebsene blir gjerne brukt som hodeputer og ligger nederst stakkars