Rasmus sin helsetilstand
Moderator: Moderatorer
Re: Rasmus sin helsetilstand
Ja jeg vet ikke ennå når jeg får tak i noen baby ennå da, håper det blir nå den første uken i mai men kan hende jeg må vente enda lenger hvis de har bare gutter igjen da.
Ja det er ingen som vet helt alderen på henne, jeg fikk beskjed om at hun var 1 år og 3 uker når jeg hentet henne og smurfine i fjor høst, men er ikke helt sikker siden de mest sannsynligvis har blitt kjøpt i en zoo butikk.
Ja det er ingen som vet helt alderen på henne, jeg fikk beskjed om at hun var 1 år og 3 uker når jeg hentet henne og smurfine i fjor høst, men er ikke helt sikker siden de mest sannsynligvis har blitt kjøpt i en zoo butikk.
Jeg er heller ikke sikker på hvor gamle guttene mine er. De sa ca 5 mnd om jeg husker rett, men jeg synes de virker eldre, i allefall Rasmus.
Vet du om noen som har små gutterotter? oppdretter eller noen som har friske gode rotter?
Vet du om noen som har små gutterotter? oppdretter eller noen som har friske gode rotter?
Gutta mine Ed, Charlie og Loffen.
Savner Jerry og Findus, Rasmus, Eddy, Charlie, Loffen, Leo og Bernie.
Mitt beste rotteminne er meg og Jerry som sov middag på sofaen. Hver dag i ca 2 år. Savner godgutten min.
Mitt beste rotteminne er meg og Jerry som sov middag på sofaen. Hver dag i ca 2 år. Savner godgutten min.
nei jeg vet ikke om noen, har hørt at HildeH har en drektig rotte mor nå, det er det eneste
jeg har lenge lurt på om jeg skal ta en tur til Tam dyrebutikk å se om de har noen jente der, men frister ikke så veldig siden man har lett for å få kjøpt rotte med sykdom, å så vet du heller ikke helt sikkert hvor gamle de er der heller :bleh:
Uff, nei. Det frister ikke å kjøpe fra zoo butikker mer. Virker nesten som det garantert følger sykdom med de stakkars rottene. Men rottene vil jo være syke om andre kjøper også og jeg tror de ville ha hatt det bedre hos oss enn hos mange andre. Er ofte barn som ønsker seg rotter og da er det nok så som så med hvor mye foreldrene følger med på helsetilstanden. Rottene bor gjerne på rommet til barnet/ ungdommen. Kjenn til i alle fall to tilfeller der rottene har hatt buret sitt på soverommet til 10 - 11 åringer. Jammen skal de være syke og ha mye smerter før det blir oppdaget. Jeg leter jo etter smertetegn hos mine to og til og med da syns jeg det er vanskelig å se at mine ev har smerter. Jeg har også en ok økonomi så det er ikke noe problem å kjøpe inn nødvendig medisiner. Men kjenner at jeg sliter litt med å bruke kr 2000,- på å ev fjerne øyet til Rasmus, dersom han blir helt frisk fra lvi og headtilt men fremdels har problemer med øyet. Veterinæren sa at det var en viss sjanse for akkurat det.
Vet du hvor Hilde H bor? Skulle gjerne ha kjøpt to små gutter..
Vet du hvor Hilde H bor? Skulle gjerne ha kjøpt to små gutter..
Nei vet ikke, har lurt på det selv, sendte pm til henne tidligere i dag men tenkte ikke på å spørre hvor hun bor, jeg er jo avhengig av at de kan møte meg her i halden da med den lille i så fall
hun sa at rotta hennes var gravid på fjerde dag i dag så det er under 3 uker til den skal føde, rotte far er en naken rotte så jeg.
Ja du har nok rett i det at de rottene som blir kjøpt av oss i butikker får det mye bedre hos oss en hos mange andre, jeg har vert heldig med tidligere rotter jeg har kjøpt i dyre butikken, de har alle blitt gamle å sovner inn av alderdom hjemme hos meg i en alder av nesten 4 år :cheerful: så var litt uheldig med smurfine da stakkar. Men hun fikk ha det godt hos meg i flere mnd da, Nå har jeg sett My får porferin rundt nese men det er vanlig hos henne, hun nyser men er opplagt da, men er ingen ungdom lenger kan du si. Jeg skal antagelig til Tam i morgen så da skal jeg se hva de har der inne å har de rotter skal jeg spørre om de vet hvor gamle de er
Ja du har nok rett i det at de rottene som blir kjøpt av oss i butikker får det mye bedre hos oss en hos mange andre, jeg har vert heldig med tidligere rotter jeg har kjøpt i dyre butikken, de har alle blitt gamle å sovner inn av alderdom hjemme hos meg i en alder av nesten 4 år :cheerful: så var litt uheldig med smurfine da stakkar. Men hun fikk ha det godt hos meg i flere mnd da, Nå har jeg sett My får porferin rundt nese men det er vanlig hos henne, hun nyser men er opplagt da, men er ingen ungdom lenger kan du si. Jeg skal antagelig til Tam i morgen så da skal jeg se hva de har der inne å har de rotter skal jeg spørre om de vet hvor gamle de er
Hvem vet kanskje jeg kommer hjem med ei lita jente, at jeg ikke har klart å vente 
:giggle:Siv M wrote:Hvem vet kanskje jeg kommer hjem med ei lita jente, at jeg ikke har klart å vente
:cheesy:
-
- Gammelrotte
- Kjønn: Ikke oppgitt
Det er ikke Heleneh du mener da? Ho er eneste med planlagt kull nå...?
Anexet med tottebasser og corgis frøkner.
Jo skrev jeg ikke det da ? var henne jeg mente ihvertfall
Så det nå at det sto hildeh å ikke heleneh , hehe