Rottetreff sørlandet

Rotterelatert småplukk, skravletråder, presentasjoner. Bli kjent !

Moderator: Moderatorer

Locked
Martha

Rottetreff sørlandet

Post by Martha »

Jeg blir litt misunnelig når jeg leser om rottefest, :) og det nytter ikke for meg å reise til Oslo, :-x så jeg lurte på om noen kunne tenke seg å komme på et rottetreff på sørlandet, :?: jeg vet heller ikke hvordan slikt foregår men vi finner vell nokk ut av noe, :idea: send meg en pm viss det faller i smak. :D :D :D

Mvh Martha

Heidi
Gammelrotte

Post by Heidi »

Ja kjempegod ide det! Se på tråden "Videokveld", hvis dere vil arrangere noe lignende er det bare å si ifra! De som var hos meg i går koste seg hvertfall!

Martha

Rottetreff

Post by Martha »

Ja håper det faller i smak hos mange.
Jeg hadde tenkt at vi skulle ha utlodding og sånt også, men da trenger jeg folk som kommer. :D :lol: :D :lol: :D :lol: :D :lol:
Mvh Martha

Camilla Ø
Stjeler søppel

Post by Camilla Ø »

Jeg syns det hørtes ut som et veldig godt forslag og blir gjerne med!!

Martha

Rottetreff

Post by Martha »

Det var koselig å høre, :D jeg har ikke satt noe dato enda, tenkte jeg skulle vente å se om det var flere som ville vere med. Du kjenner kansje noen som har rotter som har lyst til å vere med :D :D
Martha

Påss

Post by Påss »

Hørtes koselig ut.
Er med :)

Heidi
Gammelrotte

Post by Heidi »

Må bare få opplyse om at dersom et rottetreff skal arrangeres som et NTF-treff, så er det visse retningslinjer som gjelder! Ønsker noen å holde et NTF-treff må de kontakte styret først.

Jeg synes bare vi i styret må få gjøre oppmerksom på dette, slik at ikke folk tror de kommer på et NTF-treff når det ikke egentlig er det det er.

Inntil videre så har ikke styret gitt klarsignal for NTF-treff på sørlandet, men dere må gjerne holde private rottetreff likevel ;)

Lykke til, jeg håper dere får en hyggelig kveld!

Martha

Rottetreff

Post by Martha »

Vi hadde det kjempe kos, :D
Det var bare et lite rottetreff på sørlandet, med mat,drikke og bytting av gaver, det eneste vi har forbindelse med NTF er at vi traff hverandre her på forumet, ellers ingen forbindelse NTF.
Jeg syntes det var kjempe gøy å bli kjent med noen flere rotte elskere.
Jeg håper dere koste dere i går folkens og at noen vil gjenta det.
Renate, jeg håper dere får lagt inn bilder her fort, så vi kan vise de andre hvor koselig vi hadde det. :D :D :D

Martha :D :D :D

Renathe

Post by Renathe »

sakl få lagt ut bilder så fort som mulig!:)
syns vi hadde det riktig så hyggelig:)
god mat,fine gaver,søte rotter og hyggelig selskap!
det er stig som må få lagt ut bildene (jeg kan ikke slik:oops:),så han gjør det md en gang han får tid:)
hvor skal vi legge de?på medlemes oppslagstavle?

Påss

Post by Påss »

Helt enig med Renathe :D
Kjempehyggelig ! :D

KIB

Post by KIB »

Det var kjekt å treffe andre med samme interesse!

Ellers glad for å lese at Rm1 foret ble likt hos deg Renathe, var litt spent på reaksjonene.

Til dere som gikk litt tidlig, ja, vi endte opp med å ta med oss den lille, brune, ufattelig skjønne gutten hjem :lol: . Vi kaller ham Janne, syntes at vi måtte hedre hans svenske aner.

Janne bor sammen med Sniff (den gamle kjempen som var med på treff) og Bobbi. Det har gått utrolig bra med introduksjonen (bortsett fra at vi tror Bobbi ble litt forvirret av Janne navnet, han har forsøkt å parre :shock: seg et par ganger...hehe). Det har vært noen spennende og morsomme dager. Bobbi, som til nå har vært minstemann, ser ut til å ha blitt betraktelig roligere. Han ser dessuten ut til å ha blitt mye mere kosen etter at Janne flyttet inn.

Nå gjenstår det bare å lære Janne at det er foretrukket at han IKKE bæsjer i mammas hår, i genseren, i hetta, i sengetøyet, under sofaputene, på pc`n osv. Dere tar tegninga :? ?

Så, alt er til det bedre! Når utgangspunktet i tillegg var bra, så er det jo bare velstand!

Guest

Post by Guest »

koselig når indroduksjoner går så bra:)
og prøve å parre er takk og lov ikke det verste han kan gjøre!
han var så nydelig han lille.janne altså.
men jeg har glemt navnene deres,så jeg må få en liten liste over hvem som er hvem :oops:
jeg husker martha,torhild..
beklager,men jeg er forferdelig dårlig på navn :oops:

Renathe

Post by Renathe »

det var da meg,renathe,som skrev det site innlegget der :oops:

KIB

Post by KIB »

Renathe, har du fått privat melding av meg? Skjønte ikke helt hva jeg drev med en stund...

Locked