Jente vil drepe rotte med ROTTEGIFT på Jesusfreak forum

Rotterelatert småplukk, skravletråder, presentasjoner. Bli kjent !

Moderator: Moderatorer

Locked
Manolo

Jente vil drepe rotte med ROTTEGIFT på Jesusfreak forum

Post by Manolo »

Se denne tråen på et jesus freak forum (sorry til de som er kristene her)

http://www.jesusonline.no/YaWPS/cgi-bin ... y&num=5684

Hun snakker på å drepe sin rom venninnes rotte med rottegift, fordi den stikker av og at den lukter så fælt. De andre på møkkaforumet støtter henne i hennes utsagn og gir henne ytterligere tips om hvordan og drepe den stakkars rotta.

Jeg har prøvd å snakke litt fornuft til henne men det kunne vært fint om dere andre her inne å legge ut et innlegg der slik at hun ikke gjør det!

Kom igjen dere........hjelp......!

Vær så snill skriv et innlegg der. Vet de er idioter at man ikke skal bry seg om hva de mener, men noe må alikevel gjøres. Ingen fortjener å dø en så uverdig død!

Er det bare meg eller er folk sjenerelt helt Clueless når det gjelder rotter?

Topolinis
Stjeler søppel

Post by Topolinis »

Det er jo bare å be de om å huske på de 10 bud, det, og at en ikke skal ødelegge andres eiendom...? Og at rotta er en av guds skapninger den også!
Mvh Ida S. Eggen

§ RatGirl §
Gammelrotte

Post by § RatGirl § »

:evil: At det går ann, og i tillegg er det venninnas rotte! Som sikkert ikke har det så bra den heller, skal skrive til henne jeg å, men har på følelsen av at det er for sent :cry: Men håper at det ikke er det :?

Roger&Ingrid
Gammelrotte

Post by Roger&Ingrid »

:lol: :lol: Jeg har postet et innlegg på den tråden, håper vi kan "omvende" de fortapte. Egentlig tror jeg vi bare skal drite i hele det forumet; det virker som om de som skriver der ikke helt vet hva de driver med. De jeg har lest, får meg i allefall til å skjønne hvorfor kirkene er tomme på søndagene. Så lenge det finnes religion, vil det finnes håpløse troende som prøver å dømme alt og alle under påskudd av å være hevet over den jevne massen. Det er slike folk vi har med å gjøre her, tror jeg. Synd at de driver på sånn, de bidrar bare til å jage bort folk. Dem om det.
Spørsmål til styret? Ta kontakt på mail: ntf@tamrotter.com

§ RatGirl §
Gammelrotte

Post by § RatGirl § »

Har de slettet forumet?! Finner det ikke igjen :shock:

Renathe

Post by Renathe »

det er ikke sletta nei.har nettopp skrevet to innlegg der.
herregud,for noen folk!
jeg blir så vettskremt av slik!

både dyreplageri og hykleri..

§ RatGirl §
Gammelrotte

Post by § RatGirl § »

Jeg blir vist koblet over til http://www.gospelshopper.no/cgi-bin/yawps/index.cgi hver gang jeg trykker på linken, så måtte skrive inn linken i adresse linjen og da kom jeg frem, syke mennesker! :shock: :evil:

Panther

Post by Panther »

Jeg synes ikke vi skal skjere alle over en kam... Jeg er selv kristen og synes dette er helt uhørt og ikke minst dyreplageri... Vil vel si at tro ikke har så mye å si på denne holdningen...:?
Tipper det finnes to sider av saken...

Men har selv aldri vært inne på dette forummet så jeg kjenner ikke menneskene som er der...

Sjobeng
Klatrer på møblene

Post by Sjobeng »

Roger&Ingrid wrote::lol: :lol: Jeg har postet et innlegg på den tråden, håper vi kan "omvende" de fortapte. Egentlig tror jeg vi bare skal drite i hele det forumet; det virker som om de som skriver der ikke helt vet hva de driver med. De jeg har lest, får meg i allefall til å skjønne hvorfor kirkene er tomme på søndagene. Så lenge det finnes religion, vil det finnes håpløse troende som prøver å dømme alt og alle under påskudd av å være hevet over den jevne massen. Det er slike folk vi har med å gjøre her, tror jeg. Synd at de driver på sånn, de bidrar bare til å jage bort folk. Dem om det.
nå syns jeg du er urettferdig. er fullt klar over at jeg er litt off topic nå, men bare fordi du ikke (virker ikke slik hvertfall) er kristen trenger jo ikke det å bety at alle som er det og ikke liker rotter er fortapte. og hvorfor er troende håpløse? jeg er kristen og STOLT av det, ikke fordi jeg tror jeg er noe bedre enn andre, men fordi det gjør meg glad og har forandret flere ting med livet mitt til det bedre. syns ikke akkurat det er så koselig å lese at jeg er fortapt og håpløs. det er sikkert flere med meg som tenkte det samme. har ikke forumet retningslinjer? du tenkte kanskje ikke over det, men du snakket om kristne som dømte, hva gjorde du?

og uten å ha lest innleggene på det forumet tror jeg ikke hun oppriktig mente det. vi mener ikke alltid hva vi sier.
Mvh Karoline
www.sjobeng.no

Heidi
Gammelrotte

Post by Heidi »

har ikke forumet retningslinjer?
Jo, og de regner jeg da med at ALLE som bruker forumet har lest:
http://tamrotter.com/om_forumet.php
Jeg antar du tenker på denne:
Du kan heller ikke bruke forumet for å drive ensidig meningspåvirkning, for eksempel gjennom konsekvent å sverte en folkegruppe, religion, livssyn, legning eller rase.
Nå synes jeg ikke Ingrid konsekvent bruker forumet for å snakke stygt om kristne, da. Men jeg vil gjerne minne dere på å tenke på hva dere skriver. Jeg tror ikke denne tråden var ment å kritisere kristne generelt, men for å belyse en spesifikk situasjon (som igrunn ikke hadde noenting med religion å gjøre). Jeg håper dere kan ta diskusjonen om religion et annet sted.

Sjobeng
Klatrer på møblene

Post by Sjobeng »

det var den jeg tenkte på ja. og det er i orden, jeg skal ikke dra det noe lengre, følte meg bare "truffet" av en enkelt uttalelse som kanskje ikke var så gjennomtenkt.
Mvh Karoline
www.sjobeng.no

Roger&Ingrid
Gammelrotte

Post by Roger&Ingrid »

Det kom vel sikkert ikke helt frem hva jeg mente: Jeg synes det er fryktelig synd at ENKELTMENNESKER skal ødelegge for andre av samme mening/oppfatning. Det var det jeg syntes var så ille med den tråden. :wink:
Spørsmål til styret? Ta kontakt på mail: ntf@tamrotter.com

Locked