Bactrim
Moderator: Moderatorer
Re: Bactrim
Masse lykke til. Syns du har hatt mye sykdom å styre med i det siste. Ikke noe kjekt at du må til med ny kur. :trist2:
Gutta mine Ed, Charlie og Loffen.
Savner Jerry og Findus, Rasmus, Eddy, Charlie, Loffen, Leo og Bernie.
Mitt beste rotteminne er meg og Jerry som sov middag på sofaen. Hver dag i ca 2 år. Savner godgutten min.
Savner Jerry og Findus, Rasmus, Eddy, Charlie, Loffen, Leo og Bernie.
Mitt beste rotteminne er meg og Jerry som sov middag på sofaen. Hver dag i ca 2 år. Savner godgutten min.
Takk, nei dette begynner å bli ganske kjedelig synes jeg både for jentene mine og meg selv :bleh: nå er der første gang de tre her blir behandlet for sykdom, håper det også er siste gang, på lenge :justice:
Nå har alle tre fått sin morgen medisin, men Molly blir veldig løs i magen av den, så jeg får se om hun vil ha litt biola av meg, hun synes det er litt skummelt å ta fra skje når jeg tar henne ut, så jeg har måtte tatt doen rett i munnen hennes å det blir en del klin :bleh: majones funket ikke med henne, så får prøve leverpostei i kveld å gi henne det inne i buret å se da om hun vil ha, blir mindre stress for henne hvis hun kan slikke det i seg av fri vilje slik som de andre to jentene
I dag prøvde jeg leverpostei klumper godt inn smurt med medisin dråpene og :cheeeers: det gikk ned, uten stress, til og med Molly smattet den ivrig i seg :smooch: nå ble det ikke noe truing eller stress for noen :cheerful: jeg ga det fra hånden min så ikke skjeen skulle virke skummel å det gikk kjempe bra. da blir det leverpostei morgen å kveld for mine små :cheer:
jeg tenkte på, at på flasken til bactrim står det at den skal tas rett i munnen på dem, men det kan da ikke ha noe å si om jeg blander dråpene i leverpostei ? de får det i systemet sitt likevel eller å mister ikke effekten ? Molly har dilla på leverpostei å hun glefser det i seg det er så mye bedre om de kan få i seg kuren via god mat i stedet for å stresse dem ved å true i dem dråpene med en sprøyte
kjempe bra, takk for svar Matmor, da blir det ikke noe problem å stress å få i Molly dråpene sine, hun elsker leverpostei :cheer:Matmor wrote:Bactrim kan du godt blande ut i mat og melkeprodukter :cheerful: