(Vet at det er utrolig dumt å bare ha en rotte, vil gjøre noe med dette snart!) :bleh:
Moderator: Moderatorer
ikke bare gutter som er matvrak, My var også det å jammen ser det ut som lille molly på 2 mnd også er det hun har en liten mage allerede :giggle:Niana wrote:Blir gjerne raskt svar når man sitter døgnet rundt og snoker på forumet
Hvis du har kjøkkenvekt kunne du veid han og vi kunne sett om han er unomalt stor eller liten for alderen
Har han mye inventar i buret sitt? Er han mye ute og i aktivitet om dagen? Tenkte at kanskje han spiser av kjedsomhet siden han er alene. Dere bruker en av de bedre fòrene i hvert fall
Om han holdes i aktivitet og det ikke er noen stor vektøkning/tydelig ansamlig av fett rundt magen ville jeg ikke bekymret meg for myeHannrotter skal vokse og bli store, og mange av dem er noen skikkelige matvrak. Jeg har 7 hannrotter nå fra alderen 3 mnd til 1,5 år, og de spiser meg ut av huset føler det som, hehe. Må fylle store matskåler hver dag.
Hehe, ja jenter kan helt klart være matvrak også. Som Marlens PuddingSiv M wrote: ikke bare gutter som er matvrak, My var også det å jammen ser det ut som lille molly på 2 mnd også er det hun har en liten mage allerede :giggle: