Nå har jeg hatt den første bite-frie dagen her i fortet. Jentene har sløvetid midt på dagen, så ting begynner ikke å skje før om kvelden føler jeg.
Fikk ett skikkelig gjennombrudd i går da Luna lot meg klappe henne imens hun spiste. Hun luktet til og med på fingrene mine for å sjekke hva som foregikk. Det var helt ok det! Leia har forsatt disse teleportering annfallene sine, der hun skvetter til, og ett millisekund senere sitter på sofaputa 2 meter vekke ifra meg. Men det blir bedre angående nervøsheten også. De kommer å lukter på meg når jeg kommer inn i rommet, og kan stikke å legge seg rett etterpå igjen.
Jeg har og vert å kjøpt inn resten av tingene jeg trengte til buret. Klatrepinne, hengekøye, ekstra vannflaske og noen leker. Og og og og Fruit Loops!! :cheesy:
Da skulle dere sett noen fornøyde småtroll.
Nå er hele buret rengjort, og jeg har byttet ut bunnstrøet med avispapir, og lagt inn toalettskål med strø. Når jeg kikker inn i buret nå, så sitter faktisk Leia i den allerede, scoore!!
Nå har de som sagt eget rotterom med en egen sofa til disposisjon, så da har jeg mekka til en bro til dem. De står også på ett glassbord, som jeg har måttet dekke til med ett håndkle for de var veldig skeptiske til å kunne se igjennom ned til bakken , haha!
Se så fint det ble!

Jeg tenkte også jeg skulle prøve med Mais Scuba diving. Ikke vellykket sålangt. Men som er det som sagt tornerose og den lille dvergen vi har med å gjøre for øyeblikket..Zzzz

Her ligger da Luna med be berømte Fruit Loopsa, og teppe mitt, som de begge har voldtatt.