Ååå, så heldige rotter
Det er så artig å shoppe til de, når man først har begynt klarer man ikke å stoppe :giggle:
Men tenker både du og rottene skal bli fornøyde med det der!
Jeg får vel det fra Amazon.com den 27. Juni og det bra ebay.com kommer vel noen dager før!
Så håper jeg det ikke blir komplikasjoner med transporten av buret så det bare tar 2 uker, som antatt!
~ Mishka ~ Eron ~ Brus Willi ~ Mus Lee ~ Arnold Ratnegger ~
Ja, absolutt
Og jeg er veldig heldig, for rotteguttene mine spiser ikke på fleece, og har heller ikke merket noe på hengekøyene! Håper jeg får ha utstyret en god stund, men blir nok erstattet etterhvert :cheerful:
Kjøpte meg kamera i dag, og tok Fivel med ut en tur for testrunde! Kjempe fornøyd! Det er ikke speilrefleks, men tar veldig fine bilder! Skal legge inn bildene så fort det er ladet opp igjen!
Da er du heldig ja Er ikke så ille til å spise på ting mine heller egentlig, men litt skader har det nå blitt. De (eller dvs. Nemo) har gnagd av ene opphenget på to av hengekøyene :klaskepanne: Men ellers gjør de ikke mye skade
Gleder meg til å se bilder av han/de, og gleder meg til å se buret når du får det og er ferdig å innrede
Da er du heldig ja Er ikke så ille til å spise på ting mine heller egentlig, men litt skader har det nå blitt. De (eller dvs. Nemo) har gnagd av ene opphenget på to av hengekøyene :klaskepanne: Men ellers gjør de ikke mye skade
Gleder meg til å se bilder av han/de, og gleder meg til å se buret når du får det og er ferdig å innrede
Så koselige bilder av en fin gutt
Det er ikke alltid kvaliteten på bildene som teller, hvis man får med en artig situasjon eller historie er det så koselig i seg selv, slik som bildet av han når han springer, kjempeartig bilde
Jeg skal dra med kameraet igjen, ble veldig dårlige bilder inne med det, betalte 2000,- for det, og da spytter jeg heller i noen hundrelapper ekstra og får meg speilrefleks :justice:
Ja, det der han løper etter meg var så søtt, for han skulle absolutt klatre opp på meg fordi det var litt skummelt! :giggle:
Men så kom naboen ut, og idiot som hun er tok hun med seg katten så den fikk "hilse" ba henne reise en viss plass med katta og forklarte at hun måtte da skjønne at dem ikke kunne hilse.... :klaskepanne: :sneak:
I dag har vi klipt klør og kosa masse, og nå løper de rundt som små tullinger på gulvet! De har lagt sin elsk på tvbordet vårt, blææ! :justice: Det er vanskelig å få rottesikret det, så er det noen som har tips til hva jeg kan gjøre for å holde dem unna? :twistedevil:
Her er forresten en video som forklarte hvordan jeg skulle klippe neglene deres, da jeg ikke har gjort det på rottene mine før!
Veldig enkelt, faktisk! Gikk som smurt!
Yay! Da har halvparten av tingene kommet! Venter enda på siste rest fra Amazon som kom på døra idag egentlig, men jeg var så klart ikke hjemme! :justice: Vel, vel! Så begynner jeg å bli utålmodig, fordi LUX har ikke sent buret enda Vil ha det nåååå! :flau:
Skal slenge inn nye bilder litt senere også, for jeg dro å bytta kameraet mitt inn og kjøpte et speilrefleks kamera heller! Testbildene ble suuupre :cheer:
God morgeeen! Nå er bartene ute å utforsker gulvet igjen, men i dag fikk de leke med det nye utstyret som har kommet!
De løper fortsatt rundt og herjer, og Fivel tok seg jaggu meg en svømmetur i den svære vannskålen til hundene! Fikk så klart ikke bilde av det! :suspicious:
Senere i dag kommer det kanskje en god nyhet jeg kan dele med dere! :aww:
Som lovet kommer det nå et bildedryss!
Åh, det nye huset som henger i taket er suupert, mor!
Se så pen jeg er!
Er det sokken som stinker?[/i
Smiiil!
Har'u no godt?
Dette er kuuuult!
Og helt i slutten sniker jeg inn et par bilder av Lille labben min Villemo som syns rottene er sååå søte :lovey: :lovey: