Kunst og Håndverk

Rotterelatert småplukk, skravletråder, presentasjoner. Bli kjent !

Moderator: Moderatorer

Brukeravatar
Rubisco
Markeringsbehov

Kunst og Håndverk

Legg innav Rubisco » 14 feb 2014, 10:06

Hei! Ville starte en tråd dedikert til små (eller store!) ting vi lager på fritiden.

Jeg fikk noen veldig fine skjerf, luer og votter til bursdagen og innså hvor lei meg jeg hadde blitt hvis jeg hadde mistet noen av dem.

Løsning:

Bilde

Kjøpte "T shirt transfer paper" fra Ebay.co.uk. Man skriver på tekst/bilder med vanlig skriver, og bruker strykejern til å feste teksten/bildet på stoff. I dette tilfelle brukte jeg vanlig sløyfebånd fra Søstrene Grene. Kjøpte fra denne selger. Fikk den 2 dager etter på. Ca 60kr, 5 A4 ark, fantastisk pris.

OBS! Hvis man skal ha tekst/tall, må man speilvende det. Fleste programmer har en "flip horizontally" funksjon, og mange nye skrivere har det også i oppsettet.

Må selvfølgelig ha noen lapper med bartesnute på! (Er egentlig mus, men nærmeste jeg fant)

Bilde

Ladge denne i morges til nøklene mine. På baksiden har jeg tlf nummeret til en venn, så ingen kan slå opp nummeret på 1881 og slippe seg inn.

Bilde

Er egentlig ikke kunst eller håndverk, men ble lei av ståltråd som ikke holdte flasken på plass ordentlig. Brukte buksestrikk i stedet. Helt fantastisk!

Bilde

Crazyratlady
Stjeler søppel
Kjønn: Kvinne

Re: Kunst og Håndverk

Legg innav Crazyratlady » 15 feb 2014, 16:29

Det var fint og kreativt :)

Sara Syversen
River avispapir
Kjønn: Kvinne
Sted: Østfold
Kontakt:

Legg innav Sara Syversen » 28 des 2014, 02:04

Den var jo mega genial den buksestrikken rundt flaska... Kan jo hende dem vil teste ut å tygge på den her. men det koster vel ikke all verden på panduro for en slik strikk. :cheerful:
Jeg har faktisk klart å kløpi meg og brukket noen negler på den ståltråden av alle ting for gubben strammer den hardere en meg se.

Dette er min beste kreasjon... haha... En køye ut av en bøtte. Den ble faktisk godtatt med en gang. Og jeg følte jeg hadde penger spart på denne. Hihi..
Skjærte hull å fila... Og med litt fleecebiter oppi ble den brukenes ;)
Her er Betsy bamsen min

ww.20140521_193950.jpg
[/img]

ww.20140524_193631.jpg
[/img]
Vedlegg
ww.20140524_193631.jpg
ww.20140521_193950.jpg
A life is a life no matter how small

Rottenøstene jeg har nå heter : Ruth, Ester, Dorthe og Charline.
Alle som har vandret over regnbuebroen er høyt elsket og vil aldri bli glemt. Love Rescues <3
https://www.youtube.com/user/TheNameSara

wollf
Gammelrotte
Sted: Bergen
Kontakt:

Legg innav wollf » 28 des 2014, 10:20

Oi. Så lurt og billig. Du skulle sendt inn innredning tips til gnag

Gå tilbake til «Sofakroken»