Jeg har vel prøvd alle triksa jeg kommer på. Og skriver dem under her. Men har du noen flere tips så pleeease skriv dem.
Han skal bo alene i ca en uke til før han skal in til jentene. (Ja han er fikset).
Men håper å kanskje få det til. Om ikke så går det nok greit å plukke opp fra bare han og kanskje han lærer å gå på do fra jentene.
Jeg har prøvd å vaske vær dag i ca 3-4 dager byttet fleece og puttet bæsjen hans i do.
Ja det er stein i do.
Har også satt in hjørnedoer på dem andre etagene.
Prøvde også å ta en kjeramikk skål opp ned siden noen føler en trang til å tisse på den og ikke stein.
Prøvde hente ferske steiner fra ute i gården som lukta litt nytt.
Prøvde også stein som lukta fra jentene.
Jeg fikk nyss om at hun har hatt papir som bedding så prøvde det i doen. Men hun sa hun aldri hadde hatt noe fast i bunnen. Men papir mest.
Jeg prøvde også putte maten i do siden mange spiser og besjer etterpå og jeg leste noen hadde matskåla i do som det funket for.
Så prøvde jeg også å vaske med grønnsåpe litt på kanten. For når jeg har vaska hyller med litt for mye grønnsåpe har jentene mine tisset ekstra der for å markere osv...
Hm. Hva mer.
Jo jeg prøvde å putte inn den støøørste doen jeg kunne bruke men han besja på utsiden alikevel a gitt. Hehe. Da måtte jeg virkelig le for den doen var absolutt ikke liten. Hehehe.

Nå har jeg byttet til strø i hele bunnen å tatt bort fleece der å krysser fingrene. Men haaar du tips ?
Jeg har prøvd å sette han i do når jeg ser han har stått opp noen ganger og da har han besjet der. Men alikevel rett etterpå gjort det utenfor. Tipset der leste jeg på en ilder side da dem går på do som oftes med en gang dem står opp.
Er det noen som har noen forslag?