Rottenøstene jeg har nå heter : Ruth, Ester, Dorthe og Charline. Alle som har vandret over regnbuebroen er høyt elsket og vil aldri bli glemt. Love Rescues <3 https://www.youtube.com/user/TheNameSara
Noen bilder av gutta mine. :lovey: Er like forelska enda som da de kom hit. De er alle så herlige. Men noen griser er de for de tisser meg ned på armer, hender og på klærne mine. hehe Jeg bruker å ha de i en binge ved senga på soverommet. Og sitter sammen med de omtrent hele tiden de er der hver dag. Synes det er koselig å være sammen med de utenom buret. Etter at feriegjesten min har dratt i sommer skal jeg lage en lekeplass til alle rottene i den stua de bor i. Har kjøpt masse plastplater som skal bli vegger. Håper det blir nok til 2 store binger så alle kan få være ute samtidlig
Her er Shinzo gutten
Joonbi, hjertebarnet mitt <3
Keuman og Dennis
Dennis godgutten
Joonbi
Keuman og Dennis igjen. Dennis står litt vridd her
Shinzo på kneet mitt
3 av de
Jentene : Kalinka, Thiara og Caridina
Gutta: :lovey: Joonbi, Shinzo, Keuman og Dennis :lovey:
Jeg har sydd de selv av et gammelt laken. Man kan bestille fra Chelsey's Cozies på facebook. Tror Sara har gjort det. Det var av Sara jeg fikk ideen.
Synes det er en fin måte å være nære rottene på. De føler seg også trygge inni den.
Jentene : Kalinka, Thiara og Caridina
Gutta: :lovey: Joonbi, Shinzo, Keuman og Dennis :lovey: