Rotte og mus i samme bur
Moderator: Moderatorer
Re: Rotte og mus i samme bur
bare ikke introduser de to rottene du har til musen.
nå skal sant sies at jeg har opplevd dyrebeskyttelsen har kallt små rotter for mus og ørkenrotter hetterotter
nå skal sant sies at jeg har opplevd dyrebeskyttelsen har kallt små rotter for mus og ørkenrotter hetterotter
-
- Klatrer på møblene
- Kjønn: Kvinne
Jeg har sett noen rare ting i fht. dyrebeskyttelsen jeg også, så det overrasker meg ikke, Wollf.
Men ja, som Wollf sier, ikke introduser de til de rottene du har fra før.
Jeg kom også til å tenke på om det at det er 2 andre rotter i samme hus kan påvirke forholdet mellom rotta og musa, jeg ville fulgt veldig nøye med hvertfall. Men ville ikke skilt de med en gang før jeg hadde sett an heller, hvis de virkelig har et veldig tett bånd.
Stort bur og masse hus/leker osv. og nøye oppsyn, lykke til :cheerful:
Men ja, som Wollf sier, ikke introduser de til de rottene du har fra før.
Jeg kom også til å tenke på om det at det er 2 andre rotter i samme hus kan påvirke forholdet mellom rotta og musa, jeg ville fulgt veldig nøye med hvertfall. Men ville ikke skilt de med en gang før jeg hadde sett an heller, hvis de virkelig har et veldig tett bånd.
Stort bur og masse hus/leker osv. og nøye oppsyn, lykke til :cheerful:
Malena

Ser temmelig sikkert ut som en mus ihvertfall. Og hunnrotte kanskje? Ser ikke noen torpedoer bak der

Cecilie med Heike, Killi og Theon/Reek
R.I.P Guttene mine
R.I.P Guttene mine
Bra de endte opp hos noen som er medlem på NTF.. og ikke hos noen som ikke har peiling på noen av artene :klaskepanne:
Jeg skal absolutt oppdatere:) Jeg har blitt fortalt at begge er hunner forresten. Vi håper dette går fint. De skal uansett bli tatt godt vare på 

Har du flere bilder av den hvite for jeg syntes den hvite ligna en ørkenrotte på kroppsform og ansiktet?
Jentene :
Kalinka, Thiara og Caridina 
Gutta: :lovey: Joonbi, Shinzo, Keuman og Dennis :lovey:

Jeg får de på mandag. Da kan jeg legge ut fler bilder av de:)
Spesiell kombo!
Ørkenrotter har hår på halen. Ser ikke ut som den hvite har det :smile2:
Ørkenrotter har hår på halen. Ser ikke ut som den hvite har det :smile2:
Ella, River, Moya, Serenity og Lulu <3
Alltid i tankene: Titan, Neon, Kali, Witney,Queen Latifah, Luna,Luthien,Varia,Kosh,ZaHaDum og Josefine
" Den som påstår at kjærlighet ikke kan kjøpes for penger, har aldri eiet en rotte <3 "
Alltid i tankene: Titan, Neon, Kali, Witney,Queen Latifah, Luna,Luthien,Varia,Kosh,ZaHaDum og Josefine
" Den som påstår at kjærlighet ikke kan kjøpes for penger, har aldri eiet en rotte <3 "
Jeg har hatt 4 ørkenrotter for et par år siden og den ene hadde ikke hår på halen. Så bare lurer. Jeg har mus nå og synes mus har større ører enn den på bildet. Men kan jo selvsagt ta feil. Kan være at øret ligger ned på bildet så man ikke ser det helt klart.
Jentene :

Her er bilde av en mus jeg har nå. (beklager for skitten løpedisk men var rett før rengjøring av buret)

Jentene :

venter spent på oppdatering og bilder