Hardy Rats (kull A) og Ratrace's (kull Y) Sjokoladekull
Moderator: Moderatorer
Re: Hardy Rats (kull A) og Ratrace's (kull Y) Sjokoladekull
:smile2: Tvi, tvi!
-
- Sofaspiser
Marcy har veid 310g hver dag siden parringsdato, og 312g i dag. Hun har løpetid i dag igjen, så det ser ikke ut som hun har blitt drektig. Vi har Smaug frem til i morgen, så de ble satt sammen igjen og det har blitt observert parring i dag 06.04.16. Vi krysser fingrene for at det blir babyer denne gangen 

~Marcy, Muffins, Moon, Mira, Magic, Aero, Bubbles, Bulma, Chelsea, Mim, Delta~
-
- Sofaspiser
Marcy veide 330g 7 dager etter 2. parring med Smaug, og hadde dermed gått opp 18g.

Nå er det 14 dager siden de parret, og Marcy veier 346g, og har dermed gått opp 34g (Altså mer enn 10% av originalvekten!!)

Vi gleder oss til den store dagen og håper alt går helt knirkefritt!

Nå er det 14 dager siden de parret, og Marcy veier 346g, og har dermed gått opp 34g (Altså mer enn 10% av originalvekten!!)

Vi gleder oss til den store dagen og håper alt går helt knirkefritt!

-
- Stjeler søppel
Hei :-) hvordan går det? Er det mulig og holde av to Dumbo jenter viss det kommer? Hvor holder du til?
-
- Sofaspiser
Marcy ble dessverre bare innbilt drektig. Smaug og Marcy blir satt sammen igjen i juli for et forsøk til. Det er også planer om andre parringer i august-oktober. Jeg har god plass på jentelisten, men jeg kan ikke love at det blir 2 dumbojenter til deg. Dersom du er interessert, kan du gjerne ta kontakt på pm, så kan jeg sende deg litt mer info om hvordan du kan komme deg på ventelisten 
Vi holder til i Ytre Enebakk, i Akershus.

Vi holder til i Ytre Enebakk, i Akershus.